۶ خرداد ۱۴۰۳، ۱۶:۳۹
کد خبر: 85490152
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

مراسم گرامیداشت شهید آیت‌الله رئیسی و همراهانش در یزد برگزار شد

یزد- ایرنا- مراسم گرامیداشت شهید آیت‌الله رئیسی و همراهانش روز یکشنبه در یزد و ۱۱ شهرستان دیگر استان با حضور اقشار مختلف مردم و مسئولان برگزار شد.

به گزارش ایرنا، نماینده مردم شهرستان‌های یزد، زارچ، اشکذر و بخش ندوشن در مجلس شورای اسلامی گفت: شهید آیت الله دکتر سید ابراهیم رئیسی یک انسان عالم، متواضع مردمدار با روحیه جهادی انقلابی و عاشق خدمت به مردم ایران بود.

" محمد صالح جوکار " در این مراسم در یزد با اشاره به اینکه شهید رئیسی همواره برای مردم و محرومان دغدغه داشت و می‌توان به ایشان لقب سید محرومان و خادم ملت ایران را داد گفت: در طول این سه سال ریاست جمهوری ایشان ، حضور آیت الله رئیسی در بین مردم بی‌سابقه بود.

وی با توجه به برگزاری انتخابات ریاست جمهوری درهشتم تیرماه امسال تاکید کرد: رئیس جمهور آینده باید بتواند راه ایشان را ادامه دهد و با ادامه دادن راه ایشان کشور می‌تواند مسیر رشد و تعالی را طی کند.

همچنین حجت‌الاسلام " سید جمال‌الدین نجم‌الهدی " رئیس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه یزد با اشاره به پیام تسلیت و سخنان رهبری افزود: ۱۲ خصوصیت و ویژگی‌های شهید جمهور در پیام تسلیت رهبر معظم انقلاب بیان شده است که بارزترین ویژگی شهید رئیسی به معنای واقعی کلمه خستگی‌ناپذیری بود.

مشابه این مراسم معنوی امروز در شهرستان‌های مهریز ، بافق و مروست با حضور گسترده اقشار مختلف مردم مومن و ولایتمدار برگزار و یاد و خاطره شهیدان جبهه مقاومت، امنیت و شهدای اخیر به خصوص شهید رئیسی و همراهان او گرامی داشته شد.

بالگرد حامل آیت الله سید ابراهیم رئیسی خادم‌الرضا(ع) و هشتمین رئیس جمهوری اسلامی ایران عصر یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ در مسیر بازگشت از مراسم افتتاح سد قیز قلعه‌سی به سمت شهر تبریز، در منطقه ورزقان استان آذربایجان شرقی دچار سانحه هوایی شد که در این حادثه رئیس جمهور و همراهان همزمان با شب ولادت امام رئوف علی ابن موسی الرضا (ع) به مقام رفیع شهادت نایل شدند.

استان یزد یک میلیون و ۲۵۰ هزار نفر جمعیت دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha