کرمانشاه - ایرنا - فرمانده قرارگاه منطقه‌ای غرب نزاجا گفت: شهید رئیسی شخصیتی مخلص و الگویی تمام عیار برای ساده زیستی مسئولان است. 

به گزارش روز دوشنبه ایرنا، سرتیپ دوم سلیمان طاهری در آئین نکوداشت شهدای خدمت که با حضور فرماندهان و کارکنان قرارگاه منطقه ای غرب نزاجا در کرمانشاه برگزار شد با اشاره به ابعاد شخصیتی رئیس جمهور شهید آیت الله رئیسی اظهار کرد: ساده زیستی وی باعث شد بین مردم جایگاهی ویژه ای داشته باشد و محبوب آنان شود و تا آخرین لحظه نیز در میان مردم بود.

وی با بیان اینکه وی در راه خدمت جان خود را فدا کرد، گفت: آیت الله رئیسی شخصیتی مخلص و الگوی ساده زیستی برای مسئولان است، وی انتقاد پذیر بود و با حوصله به مطالبات مردم پاسخ می داد و با خدمت صادقانه به دنبال کسب رضای الهی و مردم بود.

امیر سرتیپ دوم طاهری یادآورشد: امروز نظام اسلامی به این نوع مدیران نیاز دارد تا از چالش ها عبور کند و مسئولان هم باید رفتار و منش شهید رئیسی را سرلوحه کار خود قرار دهند و در این مسیر گام بردارند.

وی در ادامه افزود :برای قبول یک مسئولیت در نظام اسلامی چندین ویژگی نیاز است که یکی از آنها اخلاق است که شهید رئیسی در آن سرآمد بود.


سرتیپ دوم طاهری اظهار کرد: خداوند متعال را شاکریم که به برکت وجود رهبر معظم انقلاب نگرانی در ادامه راه انقلاب و مدیریت کشور نداریم و طبق فرموده ایشان، ملت ایران نگران و دلواپس نباشند زیرا هیچ اختلالی در امور نظام ایجاد نخواهد شد.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای غرب نزاجا؛ مزد تلاش مخلصانه شهید رئیسی را جز شهادت ندانست و گفت: خداوند متعال به طور قطع پاداش و مزد مجاهدان را می‌دهد و آنان را در چشم همگان عزیز و بزرگ می‌کند و این عزت مطلق از وجود باری تعالی نشات می‌گیرد و شهید رئیسی نیز مزد مجاهدت‌های خود را گرفت.