قصرشیرین- ایرنا- امام جمعه گیلانغرب گفت: امام خمینی (ره) تمدن هزار ساله ایرانی اسلامی را زنده کرد و به ملت ایران عزت، هویت و عظمت بخشید.  

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام سید عباس موسوی روز دوشنبه در آیین گرامیداشت سالگرد ارتحال امام (ره) با حضور جمعی از مردم و مسوولان گیلانغرب در یادمان شهدای گمنام این شهرستان با بزرگداشت یاد امام راحل، افزود: امام خمینی(ره) یک مجاهد، عالم، فقیه و اندیشمند بودند که نه تنها قرآن و دین اسلام را بلکه تمامی ادیان الهی را زنده کرد و با ایستادگی در مقابل دنیای استکبار هیمنه آمریکا را درهم شکست.

وی اظهار کرد: امروز بیداری اسلامی و ایستادگی ملت های آزادیخواه در برابر استکبار مرهون نشر و صدور انقلاب اسلامی است که به دست امام راحل به پیروزی رسید و امام الگوی مقابله با ظلم در سراسر دنیا است.

امام جمعه گیلانغرب گفت: امام راحل به ملت ایران درس آزادگی و عزت داد و وجود مبارک ایشان سراسر درس بود چون اگر امروز کشورمان با محوریت مردم در دنیا حرفی برای گفتن دارد به برکت امامان انقلاب و یک نظام الهی است است که احکام اسلامی را اجرا می کند.

وی با اشاره به برگزاری انتخابات پیش روی ریاست جمهوری گفت: ما باید کسی را انتخاب کنیم که همانند شهید رئیسی خود را وقف خدمت به نظام و مردم کند از این رو باید به کسی رای بدهیم که برای وحدت و انسجام جامعه تلاش کند خود را در کنار محرومان ببیند و هدفش خدمت به مردم باشد.

در این مراسم آیین مداحی و عزاداری به مناسبت سی و پنجمین سالگرد ارتحال ملکوتی امام راحل با حضور شرکت کنندگان برگزار شد.

گیلانغرب در غرب کرمانشاه بیش از ۷۲ هزار نفر جمعیت دارد.