امام راحل تمدن هزار ساله ایرانی اسلامی را زنده کرد

قصرشیرین- ایرنا- امام جمعه گیلانغرب گفت: امام خمینی (ره) تمدن هزار ساله ایرانی اسلامی را زنده کرد و به ملت ایران عزت، هویت و عظمت بخشید.  

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام سید عباس موسوی روز دوشنبه در آیین گرامیداشت سالگرد ارتحال امام (ره) با حضور جمعی از مردم و مسوولان گیلانغرب در یادمان شهدای گمنام این شهرستان با بزرگداشت یاد امام راحل، افزود: امام خمینی(ره) یک مجاهد، عالم، فقیه و اندیشمند بودند که نه تنها قرآن و دین اسلام را بلکه تمامی ادیان الهی را زنده کرد و با ایستادگی در مقابل دنیای استکبار هیمنه آمریکا را درهم شکست.

وی اظهار کرد: امروز بیداری اسلامی و ایستادگی ملت های آزادیخواه در برابر استکبار مرهون نشر و صدور انقلاب اسلامی است که به دست امام راحل به پیروزی رسید و امام الگوی مقابله با ظلم در سراسر دنیا است.

امام جمعه گیلانغرب گفت: امام راحل به ملت ایران درس آزادگی و عزت داد و وجود مبارک ایشان سراسر درس بود چون اگر امروز کشورمان با محوریت مردم در دنیا حرفی برای گفتن دارد به برکت امامان انقلاب و یک نظام الهی است است که احکام اسلامی را اجرا می کند.

وی با اشاره به برگزاری انتخابات پیش روی ریاست جمهوری گفت: ما باید کسی را انتخاب کنیم که همانند شهید رئیسی خود را وقف خدمت به نظام و مردم کند از این رو باید به کسی رای بدهیم که برای وحدت و انسجام جامعه تلاش کند خود را در کنار محرومان ببیند و هدفش خدمت به مردم باشد.

در این مراسم آیین مداحی و عزاداری به مناسبت سی و پنجمین سالگرد ارتحال ملکوتی امام راحل با حضور شرکت کنندگان برگزار شد.

گیلانغرب در غرب کرمانشاه بیش از ۷۲ هزار نفر جمعیت دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha