قزوین - ایرنا - معاون فرهنگی و اجتماعی و رییس مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه گفت: شهید آیت الله سید ابراهیم رییسی با ساده زیستی و توجه به رای و نظر مردم و خدا گام برمی‌داشت و سرشار از روحیه مبارزه با استبداد و استکبار بود.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت‌الاسلام غلامرضا عادل شامگاه شنبه در مراسم بزرگداشت شهدای خدمت که در مسجد جامع بویین زهرا برگزار شد، اظهار کرد: آیت الله رییسی نه تنها برای ملت ایران بلکه برای امت اسلام خدمت گذار بود و همواره در راه حفظ و گسترش آرمان های دین و اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی پایمردی کرد.

وی اضافه کرد: شهید رییسی و همراهان ایشان ترسی از دشمن نداشتند و همواره در راه تحقق عدالت و صلح در سرتاسر جهان در تلاش بودند، چرا که اقدامات آن‌ها در خصوص مساله فلسطین و غزه گواه بر همین موضوع است.

حجت الاسلام عادل به مردمی بودن رییس دولت سیزدهم اشاره کرد و یادآور شد: مردمی بودن به شعار و حرف نیست، چون شهید آیت الله رییسی در عمل نشان داد که می‌توان خادم مردم بود و برای رفع مشکلات جامعه به نقاط دوردست و صعب العبور رفت.

این مسوول ضمن بیان ویژگی های متعدد شهید آیت الله ابراهیم رییسی بیان کرد: شهید رییسی در کنار همه مشغله‌های کاری خادم الرضا نیز بودند که نشان می‌دهد خدا و امامان معصوم در زندگی ایشان جایگاه ویژه‌ای داشته است.

این مسوول با بیان خدمات اثرگذار شهید رییسی خاطرنشان کرد: تحریم ها در ادوار گذشته اجازه انجام هیچ کاری را نمی داد و تمام کارها به غربی ها وابسته بود، اما شهید آیت الله رییسی با مجاهدت ها و تلاش خود این فضا را تغییر داد.

معاون فرهنگی و اجتماعی و رییس مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه کشور خاطرنشان کرد: تکلیف و وظیفه همگی ما امروز این است که در تلاش باشیم تا راه این شهیدان بزرگوار ادامه یابد و مراقب باشیم تا در روزهای پیش‌ رو این وظیفه خطیر از یادمان نرود که تحقق آن به تصمیم ما در انتخابات بستگی دارد.