معاون سازمان اوقاف: شهید رییسی روحیه مبارزه با استبداد داشت

قزوین - ایرنا - معاون فرهنگی و اجتماعی و رییس مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه گفت: شهید آیت الله سید ابراهیم رییسی با ساده زیستی و توجه به رای و نظر مردم و خدا گام برمی‌داشت و سرشار از روحیه مبارزه با استبداد و استکبار بود.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت‌الاسلام غلامرضا عادل شامگاه شنبه در مراسم بزرگداشت شهدای خدمت که در مسجد جامع بویین زهرا برگزار شد، اظهار کرد: آیت الله رییسی نه تنها برای ملت ایران بلکه برای امت اسلام خدمت گذار بود و همواره در راه حفظ و گسترش آرمان های دین و اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی پایمردی کرد.

وی اضافه کرد: شهید رییسی و همراهان ایشان ترسی از دشمن نداشتند و همواره در راه تحقق عدالت و صلح در سرتاسر جهان در تلاش بودند، چرا که اقدامات آن‌ها در خصوص مساله فلسطین و غزه گواه بر همین موضوع است.

حجت الاسلام عادل به مردمی بودن رییس دولت سیزدهم اشاره کرد و یادآور شد: مردمی بودن به شعار و حرف نیست، چون شهید آیت الله رییسی در عمل نشان داد که می‌توان خادم مردم بود و برای رفع مشکلات جامعه به نقاط دوردست و صعب العبور رفت.

این مسوول ضمن بیان ویژگی های متعدد شهید آیت الله ابراهیم رییسی بیان کرد: شهید رییسی در کنار همه مشغله‌های کاری خادم الرضا نیز بودند که نشان می‌دهد خدا و امامان معصوم در زندگی ایشان جایگاه ویژه‌ای داشته است.

این مسوول با بیان خدمات اثرگذار شهید رییسی خاطرنشان کرد: تحریم ها در ادوار گذشته اجازه انجام هیچ کاری را نمی داد و تمام کارها به غربی ها وابسته بود، اما شهید آیت الله رییسی با مجاهدت ها و تلاش خود این فضا را تغییر داد.

معاون فرهنگی و اجتماعی و رییس مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه کشور خاطرنشان کرد: تکلیف و وظیفه همگی ما امروز این است که در تلاش باشیم تا راه این شهیدان بزرگوار ادامه یابد و مراقب باشیم تا در روزهای پیش‌ رو این وظیفه خطیر از یادمان نرود که تحقق آن به تصمیم ما در انتخابات بستگی دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha