زنجان - ایرنا - دبیر ستاد بزرگداشت غدیر استان زنجان از برگزاری مهمانی کیلومتری رهروان غدیر در مسیر چهارراه امیرکبیر تا امامزاده ابراهیم(ع) زنجان همزمان با روز غدیر خبر داد و گفت: بر پایی ۱۱۰ غرفه فرهنگی، اطعام، مداحی و شعر خوانی کودکان در این مسیر پیش بینی شده است.  

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام علی یوسفی روز یکشنبه در جلسه سیاستگذاری بزرگداشت عید غدیر در استان، افزود: سال گذشته حدود ۱۰۰ هزار نفر در این جشن شرکت کردند و با تبلیغات انجام شده و نهادینه شدن این جشن، انتظار می رود امسال ۲۰۰ هزار نفر در این جشن شرکت کنند.

وی با بیان اینکه امسال تبیین مساله ولایت و سبک زندگی به عنوان ۲ محور اساسی در تمامی برنامه های بزرگداشت عید غدیر مد نظر است، گفت: علاوه بر مهمانی کیلومتری غدیر، برگزاری برنامه های مختلف جشن و جلسات تبیینی در مساجد استان طی ایام دهه امامت و ولایت پیش بینی شده است.

حجت الاسلام یوسفی با بیان اینکه فضاسازی محیطی و برگزاری مسابقات مختلف فرهنگی و هنری از دیگر برنامه های بزرگداشت غدیر در استان است، گفت: همزمان با عید غدیر راه اندازی کاروان شادی خانوادگی خودرویی و موتوری هم در استان برنامه ریزی شد.

شهردار زنجان نیز در این جلسه بر آمادگی شهرداری برای مشارکت در جشن های غدیر اشاره کرد و گفت: شهرداری تلاش می کند با ارائه خدمات مختلف در ابعاد گوناگون پشتیبانی و لجستیکی زمینه برگزاری جشن های باشکوه عید غدیر را فراهم کند.

علیرضا فیروزفر افزود: علاوه بر برنامه هایی که شهرداری طبق روال سال ها گذشته در محلات برگزار می کند، برای اجرای مهمانی کیلومتری رهروان غدیر نیز با حداکثر توان پای کار است.