بجنورد-ایرنا- مدیرکل ثبت احوال خراسان شمالی گفت: تمامی دفاتر پیشخوان این اداره کل در سطح استان آمادگی لازم را برای ارائه خدمات به مردم در انتخابات دور چهاردهم ریاست جمهوری را دارند.

علی زاهدی نیا روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهارکرد: افرادی که فاقد شناسنامه و کارت ملی هستن به دفاتر ثبت احوال استان مراجعه کنند و اقدامات لازم در این راستا برای آنان انجام می شود.

وی افزود: برای افرادی که درخواست کارت کردند به شماره همراه آنان پیامک ارسال شده که به هر یک از شعب و دفاتر پیشخوان درخواستی مراجعه و تحویل بگیرند.

صدور یک هزار و ۲۰۰ کارت ملی برای مددجویان

مدیرکل ثبت احوال خراسان شمالی اضافه کرد: یک هزار و ۲۰۰ کارت ملی برای ارائه خدمات مطلوب به مردم در راستای انتخابات پیش رو برای مددجویان تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی استان صادر شده است.

وی ادامه داد: جهت تحویل شناسنامه و کارت ملی هوشمند با دفاتر پیشخوان هماهنگی های لازم انجام شده است و از شهروندان انتظار می رود جهت شرکت در انتخابات هر چه سریع تر نسبت به نواقض شناسنامه و کارت ملی خود اقدام کنند.

زاهدی نیا گفت: دفاتر پیشخوان این استان در ایام منتهی انتخابات پیش رو در ۲ شیفت صبح و عصر جهت هرگونه خدمات دایر و فعال خواهند بود.

چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری هشتم تیرماه سال جاری برگزار می شود.

خراسان شمالی با ۱۰ شهرستان و بیش از یک میلیون نفر جمعیت واقع در شمال شرق کشور است که ۴۴ درصد از جمعیت آن در مناطق روستایی سکونت دارند.