۲۶ خرداد ۱۴۰۳، ۷:۳۲
کد خبرنگار: 907
کد خبر: 85507703
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

۴۰ شعبه اخذ رای در شهرستان مانه خراسان شمالی پیش بینی شد

بجنورد-ایرنا- فرماندار شهرستان مانه خراسان شمالی گفت: ۴۰ شعبه اخذ رای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری برای جمع آوری آرای مردم این شهرستان مستقر می‌شود.

منوچهر یوسفی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: شعبه های اخذ رای در ۲ بخش شهرستان مانه دایر خواهد شد و از مجموع شعبه های اخذ رای شهرستان ۲۷ شعبه مربوط به شهرستان مانه و بخش مرکزی و ۱۳ شعبه نیز در بخش شیرین سو مستقر خواهد شد.

وی تصریح کرد: ۱۱ شعبه ثابت و ۱۶ شعبه سیار در شهرستان مانه و بخش مرکزی و سه شعبه ثابت و ۱۰ شعبه سیار در بخش شیرین سو دایر پیش بینی شده است.

فرماندار شهرستان مانه ادامه داد: همچنین ۲۷ شعبه اخذ رای سیار نیز ۱۱۱ نقطه از مناطق روستایی و عشایری را پوشش خواهند داد.

وی بر انتخاباتی پر شور تاکید کرد و افزود: با حضور همه جانبه اقشار مختلف در پای صندوق های رای انتخاباتی پرشور خواهیم داشت که تکمیل کننده راه شهدای خدمت خواهد بود.

وی خاطرنشان کرد: انتخابات پرشور نظام و انقلاب را تقویت خواهد کرد و آبرویی برای ملت در دنیا خواهد شد.

شعبه های اخذ رای در شهرستان مانه
ردیف کل شعب حوزه و بخش شعب شهری

روستایی

ثابت سیار
۱ ۴۰ ۲ ۱۳ ۲۷ ۱۴ ۲۶

خراسان شمالی با ۱۰ شهرستان و بیش از یک میلیون نفر جمعیت واقع در شمال شرق کشور است که ۴۴ درصد از جمعیت آن در مناطق روستایی سکونت دارند.

چهاردهمین انتخابات ریاست‌جمهوری ایران برای انتخاب نهمین رئیس‌جمهور ایران جمعه ۸ تیر ۱۴۰۳ برگزار خواهد شد. در این دوره مصطفی پورمحمدی، سعید جلیلی، محمدباقر قالیباف، علیرضا زاکانی، سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی و مسعود پزشکیان برای جایگاه ریاست‌جمهوری رقابت می‌کنند.

رئیس‌جمهور پیشین ایران، آیت الله سید ابراهیم رئیسی، ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ بعد از افتتاح سد قیزقلعه سی در منطقه خداآفرین آذربایجانش رقی در سانحه سقوط بالگرد به شهادت رسید.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha