خرم آباد - ایرنا - شهردار خرم آباد گفت: عدم پرداخت مطالبات ۲ ماهه کارگران شهرداری منطقه سه به دلیل امتناع پیمانکار بوده که این موضوع در حال پیگیری و رفع است.

داریوش بارانی بیرانوند روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: شهرداری خرم آباد در بحث دیون اصلی خود به تامین اجتماعی و سایر سازمان ها و همچنین پرداخت حق بیمه کارگران هیچ مشکلی ندارد.

وی با اشاره به انتشار تصاویری از گلایه کارگران شهرداری منطقه سه خرم آباد در خصوص عدم پرداحت حقوق و حق بیمه افزود: پیمانکار منطقه سه دیر انتخاب و قراردادی که با وی منعقد شده در قالب ۲۵ درصد بوده اما معتقد است که مابه التفاوت سال گذشته و امسال باید به وی پرداخت شود.

بارانی بیرانوند عنوان کرد: شهرداری در خصوص پرداخت مابه التفاوت پیمانکار در صورت صحت مشکلی ندارد اما پرداخت مطالبات کارگران نباید به ابزاری برای گروکشی پیمانکار تبدیل شود.

وی اضافه کرد: تمامی حقوق و حق بیمه حدود ۹۰ نفر کارگر شهرداری منطقه سه به حساب پیمانکار واریز شده است و مطالبات ۲ ماه فروردین و اردیبهشت آنها باید پرداخت شود.

شهردار خرم آباد با اشاره به پیگیری های صورت گرفته برای الزام پیمانکار به پرداخت مطالبات کارگران تصریح کرد: برای جلوگیری از به وجود آمدن چنین مشکلاتی به دنبال ایجاد حساب مشترک با پیمانکاران هستیم تا در چنین مواردی شهرداری بتواند راسا نسبت به پرداخت مطالبات اقدام نماید.