تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۵۰

کرمان - ایرنا - محمد علی کریمی به عنوان رییس ستاد انتخاباتی مسعود پزشکیان نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در استان کرمان معرفی شد.

دبیر جمعیت توسعه و آزادی استان کرمان(تاک) روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: با اعلام رسمی رییس ستاد پزشکیان در استان کرمان از روز پنجشنبه فعالیت ستادهای انتخاباتی این نامزد در استان آغاز می شود.

محمدرضا نژادحیدری افزود: تمامی برنامه ها، اخبار، فعالیت ها و اطلاعیه ها متعاقبا توسط ستاد انتخاباتی پزشکیان به اطلاع عموم هم استانی می رسد.

وی تاکید کرد: اطلاع رسانی تنها توسط مسئولان رسمی ستاد انتخاباتی پزشکیان در استان کرمان انجام می شود و افراد به این مساله دقت داشته باشند.

کریمی، سیاستمدار اصلاح طلب از سال ۱۳۸۰ تا ۱۳۸۴ استاندار کرمان بوده است و در دوره هفتم مجلس شورای اسلامی نیز نمایندگی حوزه انتخابیه مردم کرمان و راور را برعهده داشت.

محمدعلی کریمی

وی در انتخابات ریاست جمهوری سال ۱۳۹۶ نیز به عنوان رییس ستاد انتخاباتی حسن روحانی فعالیت کرد.

شورای نگهبان، اسامی ۶ نامزد انتخابات ریاست جمهوری را اعلام کرد که براساس حروف الفبا مسعود پزشکیان، مصطفی پورمحمدی، سعید جلیلی، علیرضا زاکانی، سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی و محمدباقر قالیباف با یکدیگر رقابت می‌کنند.

چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری هشتم تیر ماه سال جاری در سراسر کشور برگزار می‌شود.