یزد - ایرنا - رییس هیات بازرسی انتخابات یزد گفت: ۴۰ بازرس به ازای هر ۱۰ صندوق یک نفر در فرآیند اجرای انتخابات این شهرستان در کنار سایر عوامل مشارکت دارند.

به گزارش ایرنا از روابط عمومی فرمانداری یزد، " عباس رحمانی " روز چهارشنبه افزود: این بازرسان عهده دار نظارت و بازرسی چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در شهرستان را به عهده دارند.

وی با قدردانی از تمامی دست اندرکاران انتخابات شهرستان یزد یادآور شد: روز انتخابات به ازای هر ۱۰ صندوق یک بازرس در فرآیند اجرایی انتخابات شهرستان یزد فعالیت می کنند و همه آماده انجام وظایف هستند.

این مسئول با بیان اینکه آموزش مستمر عوامل اجرایی انتخابات به عنوان یک اولویت کاری دنبال می شود اظهار داشت: بازرسان و عوامل بازرسی موظفت هستند تا روز اخذ رای در راستای تحقق مرّ قانون انتخابات تلاش کنند.

رحمانی به اهمیت برگزاری انتخاباتی سالم و پرشور با همکاری مردم و مسئولان و همچنین رعایت کامل مقررات و امانت داری تاکید و از خبرنگاران و فعالان رسانه یزد نیز در همراهی با مسئولان قدردانی کرد.

رییس ستاد انتخابات شهرستان یزد هم با تاکید بر اهمیت انتخابات و لزوم برگزاری انتخاباتی سالم و امن از اعضای ستاد و رابطین شعب اخذ رای خواست تا تمام تلاش خود را برای انجام وظایف محوله به بهترین نحو انجام دهند.

" ابوالفضل اکبری " گفت: چیدمان و انتخاب اعضای شعب اخذ رای باید به گونه‌ای انجام شود که از افراد امین، متعهد و قانونمند استفاده شود

چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوی هشتم تیرماه امسال برگزار می‌شود.