بجنورد-ایرنا- فرماندار گرمه گفت: احزاب و فعالان سیاسی مشوق انتخابات پرشور باشند و تا زمان قانونی تبلیغات نامزدهای انتخاباتی، مردم را به مشارکت در انتخابات تشویق کنند.

به گزارش ایرنا عبدالحسین قاضوی روز پنجشنبه در نشست با احزاب، معتمدان و فعالان سیاسی در شهرستان اظهار کرد: زیرساخت ها برای برگزاری انتخابات پرشور در شهرستان فراهم است و در این زمینه انتظار می رود احزاب و فعالان سیاسی برای برگزاری انتخابات پرشور، فعال تر شوند.

وی با بیان اینکه چشم دشمن به میزان حضور مردم در انتخابات است افزود: حضور پرشور مردم در انتخابات بر عظمت، اقتدار و عزت کشور می‌افزاید البته ملت فهیم ایران در دوره‌های مختلف نشان دادند تا آخرین نفس پای آرمان های انقلاب ایستاده‌اند و سیلی محکم بر دشمن زدند.

قاضوی افزود: شهرستان گرمه در انتخابات گذشته در حوزه های انتخابیه خود رتبه نخست و بین ۱۰ شهرستان استان رتبه سوم را از آن خود کرده است.

وی با بیان اینکه مردم ولایتمدار شهرستان گرمه پایبند نظام و انقلاب هستند، اظهار کرد: شرکت در انتخابات حق و وظیفه هر فردی است که بخواهد در مسیر پیشرفت کشورش قدمی بردارد.

فرماندار شهرستان گرمه خراسان شمالی گفت: این شهرستان با ۲۸ شعبه و ۲۸ صندوق اخذ رای آماده برگزاری انتخابات چهاردمین دوره ریاست جمهوری است.

شهرستان گرمه در ۱۵۰ کیلومتری جنوب بجنورد و در مسیر اصلی خراسان شمالی به استان های مرکزی و جنوبی کشور واقع است.