یزد- ایرنا- استاندار یزد گفت: افزایش شور انتخاباتی موضوع مهمی است که مسئولان برای تحقق آن در استان برنامه‌ریزی و تلاش لازم داشته باشند.

به گزارش ایرنا و به نقل از روابط عمومی استانداری یزد، مهران فاطمی شامگاه پنجشنبه در نشست ستاد انتخابات استان که با حضور نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه یزد و سایر اعضای ستاد برگزار شد افزود: آموزش عوامل اجرایی، تبلیغات شهری، افزایش تعداد افراد ذخیره در محل اخذ رای، دعوت مردم به مشارکت در تمامی شهرستان‌ها و نیز استفاده از ظرفیت شخصیت‌های برجسته در کنار برگزاری برنامه‌های ویژه رای اولی‌ها در دستور کار قرار گیرد.

وی با قدردانی از تلاش‌های شبانه روزی اعضای ستاد انتخابات استان در امر برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی ادامه داد: خوشبختانه به رغم تبلیغات منفی برای عدم حضور مردم، یزد با مشارکت انتخاباتی بالای ۵۰ درصد جزو ۱۰ استان برتر بود.

این مسئول با بیان اینکه به منظور اصلح، تنها بر روی معیارها و شاخص‌ها تاکید خواهیم داشت، تصریح کرد: در راستای افزایش شور انتخاباتی، برنامه‌ریزی جهت برگزاری دیدار با قشرهای مختلف مردم در دستور کار قرار گیرد.

فاطمی در ادامه به تشریح برخی از مهمترین نکات اجرایی در برگزاری انتخابات پرداخت و گفت: شروع رای گیری راس ساعت مقرر خواهد بود.

وی در پایان با تاکید بر عدم سوگیری فرمانداران، بخشداران و اعضای ستاد انتخابات استان خاطرنشان کرد: بر این اساس تبلیغات به سود هر یک از نامزدهای انتخابات توسط تمامی کارمندان دستگاه‌های دولتی در ساعات اداری ممنوع است.

چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در هشتم تیرماه امسال برگزار می‌شود.