اردبیل - ایرنا - بارش‌های رگباری و تند باران همراه با تگرگ در شامگاه امروز (یکشنبه) موجب جاری شدن سیلاب و آبگرفتگی معابر عمومی در مناطق مختلف شهر خلخال شد.

رییس اداره هواشناسی خلخال شامگاه یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا از بارش ۴۴.۶ میلی‌متر باران در کمتر از ۴۵ دقیقه در سطح این شهر خبر داد و گفت: کوتاه بودن مدت زمان بارندگی همراه با شدت داشتن بارش‌ها علت جاری شدن سیلاب و آبگرفتگی معابر عمومی این شهر است.

غلامرضا گل مرادی اظهارداشت: بارش باران از ساعت ۱۹:۱۰شامگاه امروز آغاز و در ساعت ۱۹:۳۵ به اوج خود رسید.

وی گفت: بارش شدید باران پس از ۴۵ دقیقه مدتی آرام گرفت و هم اکنون بارش باران البته با شدت کم دوباره از سر گرفته شده است.

به گزارش ایرنا، بارش‌های شدید باران و تگرگ موجب جاری شدن سیلاب در سطح خیابان‌ها و معابر عمومی از جمله خیابان سی متری، ولیعصر بلوار مصطفی خمینی، کوچه‌های منتهی به این خیابان‌ها میدان ولیعصر (عج) شد و در برخی از مناطق آب وارد واحدهای مسکونی و تجاری شده و خساراتی را بر جای گذاشته است.

بارندگی‌های تند و رگباری، رعد و برق، غرش آسمان همراه با جاری شدن سیلاب قابل توجه در سطح خیابان‌ها و معابر عمومی برای مدت کوتاهی موجب انسداد معابر عمومی و منع تردد خودروها و پیاده‌ها شد.

هم اکنون نیروهای امدادی جمعیت هلال احمر، نیروهای آتش‌نشانی شهرداری و نیروهای بسیج در حال امدادرسانی به مردم، تخلیه سیلاب وارد شده به داخل واحدهای مسکونی تجاری و همچنین لایروبی گل و لای حاصل از سیلاب از سطح خیابان‌ها و پیاده‌روهای خلخال هستند.