ارومیه- ایرنا- فرمانده سپاه شهدای آذربایجان‌غربی با اشاره به اینکه ایران اسلامی در معادلات جهانی نیز صاحب نظر بوده و بدون نقش آفرینی ما، خیلی از مسائل حل نمی شود، گفت: ایران اسلامی در نقطه ثبات و بلوغ کامل قرار دارد.

سردار محمدحسین رجبی روز سه شنبه در مراسم انس و الفت وابستگان سپاه میاندوآب افزود: امروز وجود بابرکت مقام معظم رهبری مایه آرامش است و بعد از شهادت شهید آیت الله رییسی، کشور در شرایط خاصی بوده ولی با درایت و رهبری های داهیانه مقام معظم رهبری هیچ خللی در کارها در کشور اتفاق نیفتاد.

وی با بیان اینکه ما پیش از این نیز چنین شرایطی را بعد از شهادت شهید رجایی تجریه کرده ایم، اضافه کرد: در شرایط سختی که بر کشور حاکم بود، ولایت به عنوان محور آرامش و نقطه ثقل، کشور را به سمت ثبات و پیشرفت سوق داد.

وی با اشاره به اینکه دشمنان دائم به دنبال توطئه هستند، ادامه داد: دوستان ما از اقتدار ما خوشحال شده و دشمنان نیز مایوس و ناامید می شوند و در این راستا نیز دست به تحریم و دشمنی می زنند.

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی با تاکید بر اینکه باید در عرصه انتخابات نیز دشمنان را مایوس کنیم، اظهار کرد: رویکرد سپاه و بسیج در انتخابات، تبیین اهمیت مشارکت حداکثری بوده و در این راستا نیز قدم برمی دارد.

سردار رجبی تاکید کرد: عرصه انتخابات، عرصه مهم و تعیین کننده است و این انتخابات نیز دارای شرایط ویژه ای است.

وی گفت: در کنار مشارکت حداکثری باید در این شرایط امیدوارکننده و باثبات که داریم، انتخاب خوب و اصلح و بهترین انتخاب را داشته باشیم.

وی با قدردانی از رشادت های ایثارگران افزود: شما رزمندگان در دوران دفاع مقدس حماسه ها خلق کرده اید که فراموش ناشدنی هستند.

فرمانده سپاه شهدا آذربایجان غربی اضافه‌ کرد: شما نسلی هستید که روزهای سخت در سپاه بودید و در راه دفاع از انقلاب، نظام و ولایت ایثارگری کردید و ما وجود شما و امثال شما را ارزشمند و ذی قیمت برای کشور و انقلاب می دانیم.