تشییع پیکر شهید هنیه نشان‌دهنده وحدت همیشگی شیعه و سنی در ایران است

ارومیه- ایرنا- فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی گفت: تشییع باشکوه پیکر شهید اسماعیل هنیه وحدت شیعه و سنی را در ایران اسلامی به مردم جهان نشان داد.

به گزارش ایرنا، «سردار محمد حسین رجبی» روز دوشنبه در افتتاحیه دوره توانمند سازی یاوران ولایت در آذربایجان‌غربی افزود: این آیین باشکوه نشان داد که اتحاد امت اسلام ازجمله ویژگی های جامعه بزرگ اسلامی است.

وی با بیان اینکه خونخواهی و مجازات رژیم کودک کش و جنایتکار صهیونیستی قطعی است و رژیم صهیونیستی مجازات خواهد شد، اضافه کرد: امت اسلام خونخواه خون‌ پاک شهید اسماعیل هنیه است.

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی با اشاره به لزوم تبیین آموزه های انقلاب اسلامی به نسل جدید و نوجوانان ادامه داد: دانش‌آموزان آینده سازان این کشور و ذخیره های انقلاب اسلامی هستند و اردوهای طرح ولایت دانش‌آموزی گامی موثر در تربیت این نسل به شمار می رود.

وی اظهار کرد: همکاری مجموعه بسیج دانش آموزی و آموزش و پرورش در امور تربیتی ضروری بوده و قدم های خوبی نیز در استان برداشته شده است.

رجبی با بیان اینکه حاضران در طرح یاوران ولایت در مسیری قدم برداشته اند که نخستین قدم در شروع مدیریت و تاثیرگذاری در اطراف است، تاکید کرد: باید در این راستا تحقق فرمایش مقام معظم رهبری در قالب بیانیه گام دوم انقلاب مدنظر و در راس امور باشد.

 طرح «یاوران ولایت» با حضور ۴۰۰ دانش آموز آذربایجان غربی آغاز شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha