ساوه - ایرنا - فرمانده ناحیه مقاومت بسیج زرندیه با اشاره به اهمیت حضور حداکثری در انتخابات ریاست جمهوری گفت: رئیس‌جمهوری منتخب باید همانند شهید جمهور، فردی فعال، پرکار و آگاهی به مبانی انقلاب اسلامی باشد.

به گزارش ایرنا، سرهنگ پاسدار حمید رسولی روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران با گرامی داشت یاد و خاطره ی شهدای خدمت به خصوص شهید جمهور، آیت‌الله رئیسی و همراهانشان اظهار کرد: در انتخابات پیش رو، مردم غیور و پای کار شهرستان زرندیه با قدرت در انتخابات ریاست جمهوری شرکت خواهند کرد.

سرهنگ رسولی با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب افزود: انتخابات صحنه ی حضور مردم است و آنان با مشارکت خود در انتخابات ضمن حمایت از نظام، انقلاب و رهبری، حماسه تشییع شهیدان خدمت را تکمیل خواهند کرد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج زرندیه با اشاره به ویژگی های کاندید اصلح یاداور شد: ما باید شخصی را که فعال، پرکار و آگاه به مبانی انقلاب هست انتخاب کنیم تا در راه خدمت به مردم تمام توان خودش را بگذارد.

وی گفت: مردم با حضور پر شور در انتخابات ضمن ادامه دادن راه شهدا، حماسه با شکوهی را در هشتم تیر ماه رقم می زنند و به دشمنان ثابت خواهند کرد که در حمایت از جمهوری اسلامی ایران ذره ای کوتاه نمی آیند.

چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری به صورت زودهنگام هشتم تیرماه ۱۴۰۳ برگزار می‌شود.