مشارکت حداکثری در انتخابات موتور محرکه کشور برای پیشرفت است

اراک - ایرنا - فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی گفت: مشارکت حداکثری مردم در انتخابات پیش رو از اهمیت بسیاری برخوردار است و همچون موتور محرکه کشور برای حرکت شتابنده به سمت پیشرفت است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، سردار «مرتضی عمومهدی» شامگاه چهارشنبه در نشست با فعالان اقتصادی در اتاق بازرگانی اراک افزود: هرکسی که به دنبال پیشرفت و اقتدار ایران اسلامی است باید در این راستا نقش‌آفرینی کند و فعالان اقتصادی، اصناف و بازاریان نقش مهمی در این راستا دارند.
وی بیان کرد: بیش از دو دهه است که مقام معظم رهبری شعارهای سال را با عناوین اقتصادی و تولید نامگذاری می کنند و این نشان از اهمیت اقتصاد در نگاه رهبر معظم انقلاب دارد و لذا باید بخش‌های دولتی، خصوصی و مردمی برای تحقق آنها بسیج شوند.
فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی تاکید کرد: اگر به دنبال اقتدار کشور در بخش‌های مختلف هستیم و می‌خواهیم ایران اسلامی در عرصه‌های بین المللی همواره درخشان باشد باید در زمینه اقتصادی قوی باشیم.
سردار عمومهدی افزود: انقلاب اسلامی علیرغم توطئه و تحریم‌های دشمنان همچنان بالنده و استوار مسیر پرشتاب پیشرفت را طی می‌کند و پیشرفت و نشاط در رخسار جامعه اسلامی به وضوح دیده می‌شود و یکی از نقاط قوت این اقتدار مشارکت مردم در همه عرصه‌ها است که باید روز به روز تقویت شود.
وی با اشاره به نقش آفرینی بسیج اصناف بیان کرد: رویکرد بسیج تحقق فضای تسهیل‌کنندگی و حمایت‌ از بخش تولید و رزمندگان جبهه اقتصادی است و بسیج در این راستا نقشه راه و چشم انداز دارد.
فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی خاطر نشان کرد: انتخابات در نظام اسلامی از اهمیت زیادی برخوردار است و این اهمیت دارای ابعاد فراوانی است و لذا هرچقدر که مشارکت مردم در انتخابات بیشتر شود ناامیدی و یاس دشمنان را بیشتر رقم می‌زند و موجب دلگرمی علاقمندان به نظام مقدس جمهوری اسلامی خواهد شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha