یزد- ایرنا- فرماندار و رییس هیات اجرایی انتخابات یزد گفت: هرگونه تجمعات انتخاباتی ریاست جمهوری در شهرستان با هماهنگی و مجوز امکان پذیر است . 

به گزارش روز دوشنبه روابط عمومی فرمانداری یزد، "سیدمحمدرضا مدرسی" با تاکید بر ممنوعیت برگزاری هرگونه اجتماع انتخاباتی بدون هماهنگی با فرمانداری افزود: ستادهای نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری موظف به رعایت قانون و حفظ حرمت سایر رقبا هستند.

وی با اشاره به وظایف ستاد انتخابات یزد و همچنین وظایف ستادهای انتخاباتی نامزدها گفت: «امنیت» و «سلامت» انتخابات بر عهده مسئولان و «مشارکت» و «رقابت» در عرصه انتخابات بر عهده ستادهای انتخاباتی است بنابراین بر اساس تجربیات برگزاری انتخابات در ماه‌های اخیر تمام تلاش خود را در این راستا خواهیم کرد و ستادها در چارچوب قانون و با در نظر گرفتن اخلاق در رعایت قانون کوشا باشند.

این مسئول خاطرنشان کرد: مردم هم در اجرا و هم ایجاد امنیت انتخابات سهیم و صاحب نقش هستند و اساساً امنیت امروز ما به واسطه حضور مردم در صحنه است.

مدرسی تصریح کرد: برای تأمین امنیت انتخابات در این دوره نیز برنامه‌ریزی‌های دقیقی صورت پذیرفته که این موضوع باید با کمک مردم محقق شود.

چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری هشتم تیرماه برگزار می‌شود.