همدان- ایرنا- جامعه ورزش استان همدان با برنامه‌ریزی جهت مشارکت پرشور و حداکثری در انتخابات هشتم تیرماه، عزم خود را برای تصاحب مدال وفاداری به انقلاب و نظام جزم کرده‌اند.

به گزارش خبرنگار ایرنا قرار است هیات‌های ورزشی استان همدان با لباس متحدالاشکل پای صندوق‌های رای حاضر شوند تا میزان مشارکت و استقبال جامعه ورزش را نشان دهند.

براین اساس افتخارآفرینان، پیشکسوتان و مدیران ورزشی استان همدان از سایر اقشار جامعه برای حضور پرشور در انتخابات ریاست جمهوری دعوت کردند.

انتخابات ریاست جمهوری یکی از رویدادهای مهم و سرنوشت‌ساز کشور محسوب می‌شود که آخر هفته جاری یعنی جمعه هشتم تیرماه در سراسر ایران برگزار خواهد شد.

خانواده بزرگ ورزش همدان در آستانه برگزاری چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری از عموم مردم دعوت کردند تا با حضور حداکثری و مشارکت در انتخابات بر اقتدار نظام بیافزایند و بازهم وفاداری خود را به آرمان‌های امام راحل نشان بدهند.

حضور حداکثری جامعه ورزش
مدیرکل ورزش و جوانان همدان گفت: جامعه ورزش این استان مشارکت پرشور و حداکثری در انتخابات هشتم تیرماه جاری خواهد داشت.

علی حقیقی روز شنبه در گفت وگو باخبرنگار ایرنا اظهار کرد: ورزشکاران، مربیان، پیشکسوتان و مسئولان ورزش استان همدان با حضور پرشمار در انتخابات، به اصلح‌ترین فرد رای می‌دهند.

وی بیان کرد: قرار است هیات‌های ورزشی استان همدان با لباس متحدالاشکل پای صندوق‌های رای حاضر شوند تا میزان مشارکت و استقبال جامعه ورزش را نشان دهند.

حقیقی اضافه کرد: شهرستان‌های استان همدان دارای بیش از ۲۵۰ هیات ورزشی است که طبق برنامه‌ریزی به عمل آمده در هشتم تیرماه جاری حضوری حداکثری در میز صندوق‌های رای خواهند داشت.

وی در ادامه گفت: به طور قطع دغدغه قشر ورزشکار توجه جدی به این مقوله اجتماعی و کمک به ترویج ورزش‌های قهرمانی و همگانی است و امیدوارم نمایندگان جدید مطالبات خانواده گسترده ورزش استان را جامه عمل بپوشانند.

مدیرکل ورزش و جوانان همدان افزود: جامعه ورزش و جوانان همدان به خوبی می‌داند که دوره چهاردهم انتخابات ریاست جمهوری از چه حساسیت بالایی برخوردار است و با حضور حماسی خود، بار دیگر جواب دندان‌شکنی به استکبار جهانی و دشمنان نظام اسلامی خواهند داد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان تاکید کرد: روز هشتم تیر ماه برای ملت ما روز بسیار مهمی از نظر مشارکت حداکثری مردم و تعیین سرنوشت است و ملت بزرگ و موقعیت‌شناس ایران با حضور گسترده در پای صندوق‌های اخذ رای این روز، دشمن را بار دیگر عصبانی و خشمگین خواهند کرد.

وی افزود: همه وظیفه داریم که دیگران را برای مشارکت و حضور در این عرصه مهم تشویق و ترغیب کنیم و هیچ کس نباید نسبت به امر مهم انتخابات بی‌تفاوت باشد زیرا مهم‌ترین اصل انتخابات ابتدا حضور پر شور مردم و سپس انتخاب فرد اصلح است.

انتخابات مظهر اراده ملی

بنیانگذار ورزش همگانی همدان نیز با تاکید بر حضور در عرصه انتخابات به خبرنگار ایرنا اظهار داشت: انتخابات به عنوان مظهر اراده ملی یکی از عرصه‌هایی است که ملت ایران در بیش از چهاردهه گذشته، آن را در جزو وظایف شرعی، ملی و انقلابی خود می‌دانند.

هادی سبزواری بیان کرد: قشرهای مردمی به خصوص جامعه ورزش استان همدان همواره با حضور هوشمندانه، پرشور و انتخابات آگاهانه همواره عظمت، عزت و اقتدار کشورمان را به رخ جهانیان کشیده است و این بار نیز حماسه‌ای دیگر رقم می‌خورد.

قشرهای مردمی به خصوص جامعه ورزش استان همدان همواره با حضور هوشمندانه، پرشور و انتخابات آگاهانه همواره عظمت، عزت و اقتدار کشورمان را به رخ جهانیان کشیده است و این بار نیز حماسه‌ای دیگر رقم می‌خورد.

وی خاطرنشان کرد: همه اقشار جامعه با حضور حداکثری و آگاهانه در پای صندوق‌های رای، حماسه دیگری در تاریخ انقلاب بزرگ ایران خلق خواهند زد.

سبزواری ادامه داد: مردم همیشه در صحنه همدان به خصوص جامعه ورزش استان با حضور گسترده در انتخابات باردیگر به دشمنان و بدخواهان ملت ایران و استقلال آن ثابت کردند که وحدت ملی، والاترین ارزش‌ها است.

وی افزود: این حضور با صلابت به طور قطع ارتقای قدرت ملی را رقم می‌زند و نویدبخش تشکیل دولت مقتدر و در خور شایستگی ملت ایران خواهد بود.

جامعه ورزش پای ثابت انتخابات
رئیس هیات وزنه برداری همدان نیز در این باره گفت: ملت شهیدپرور همدان به خصوص جامعه ورزش به طور قطع حضور پرشور و گسترده در انتخابات خواهند داشت.

امیرحسین حسنی افزود: مردم شهیدپرور استان همدان در طول بیش از چهار دهه حاکمیت مردم سالاری دینی، همه ارکان نظام را با رای خود تعیین کرده‌اند و در هر انتخابات با حضور گسترده به جهانیان نشان دادند که بر آرمان‌ها و اهداف خود پایدار هستند.

وی با بیان اینکه جامعه ورزشی همیشه در صحنه حاضر بوده‌اند، ادامه داد: هشتم تیرماه نیز، آحاد مردم به خصوص جامعه ورزش کشور همانند گذشته با حضور میلیونی خود در پای صندوق‌های رای ثابت خواهند کرد تا پای عشق و تعهد خود به رهبر فرزانه انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند.

حسنی اضافه کرد: اکنون از تمامی مردم آگاه، فهیم و همیشه در صحنه دعوت می‌کنم تا با حضور پر شور و شعور خود در انتخابات، تجدید میثاقی با آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی، رهبر فرزانه و شهدای گرانقدر انقلاب داشته باشند.

آزمون سرنوشت ساز ملت

رئیس هیات فوتبال نیز گفت: هشتم تیرماه روز آزمونی بزرگ برای ملت ایران است تا با عمل به وظیفه انقلابی خود و حضور پرشور در پای صندوق‌های رای باردیگر حماسه‌ای عظیم خلق کرده و جهانیان را متحیر عزت و همدلی خود کنند.

عباس صوفی افزود: انتخابات به عنوان دستاورد ارزشمند نظام مقدس جمهوری اسلامی در تحقق مردم سالاری یک موهبت است که به مردم داده شد تا در تعیین سرنوشت خود و کشورشان سهیم باشند و با حضور حداکثری و آگاهانه، پیروی از خط امام (ره) ، لبیک به رهبر فرزانه انقلاب اسلامی و تجدید میثاق با شهیدان، همچون گذشته دشمنان ایران و انقلاب اسلامی را ناکام بگذارند.

وی اضافه کرد: اقتدار و پیشرفت کشور و حل مشکلاتی که تحمیل شده تا حد بسیار زیادی منوط به حضور انقلابی مردم در صحنه‌های حساس و سرنوشت ساز است که مهم‌ترین مصداق آن انتخابات است و اهم آن نیز انتخابات ریاست جمهوری است.

صوفی خاطرنشان کرد: حضور در انتخابات استفاده از حق است، مردم محور و تعیین‌کننده نتیجه انتخابات هستند، بنابراین باید با بصیرت انقلابی، نقش خود را در اثبات مشروعیت بی‌مثال نظام جمهوری اسلامی ایفا کنند.

حضور در انتخابات استفاده از حق است، مردم محور و تعیین‌کننده نتیجه انتخابات هستند، بنابراین باید با بصیرت انقلابی، نقش خود را در اثبات مشروعیت بی‌مثال نظام جمهوری اسلامی ایفا کنند.

وی افزود: آنچه اهمیت دارد نفس مشارکت حداکثری است و پس از آن است که با انتخاب اصلح است که موجب استمرار مسیر توسعه کشور و تقویت نظام مردم سالاری دینی می‌شود.

رئیس هیات فوتبال همدان ادامه داد: خانواده بزرگ ورزش و جوانان استان همدان همگام با ملت سربلند ایران اسلامی بار دیگر با حضور یکپارچه در انتخابات، اقتدار ملی و بین‌المللی کشور را تقویت و با درایت و هوشیاری توطئه‌های دشمنان انقلاب و نظام اسلامی را خنثی خواهند کرد و با آرمان‌های شهدا به ویژه شهدای خدمت تجدید میثاق می‌کنند.

انتخاب اصلح دلیل حضور پرشور پای صندوق رای

رئیس هیات نابینایان و کم بینایان نیز از مردم به ویژه جامعه ورزش خواست با حضور پای صندوق، «انتخاب اصلح» برای ریاست جمهوری داشته باشند.

سمیه سهیلی اضافه کرد: به هر حال «انتخابات» در کشور ما همواره به عنوان یک کنش اجتماعی-سیاسی و بر اساس ساختار جمهوریت نظام از اهمیت خاصی برخوردار است و هر کسی که به مدیریت و امنیت کشور اهمیت می‌دهد، باید در انتخاب فرد «اصلح» برای مسوولیت خطیر ریاست جمهوری، مشارکت داشته باشد.

وی خاطر نشان کرد: این دوره نیز علاوه بر این که همان اهمیت همیشگی را دارد، به جهت تبلیغات هدفمند، برای مایوس کردن مردم از مشارکت در مدیریت کشور از حساسیت بیشتری نیز برخوردار شده است.

سهیلی تاکید کرد: همه مردم ایران به ویژه جامعه ورزش با درک این اهمیت و حساسیت، نسبت به سرنوشت خود و کشور عزیزمان، مثل همیشه با هوشیاری و بصیرت اقدام کنند و نسبت به مسوولیت و نقش خود در «انتخاب اصلح» بی‌تفاوت و ناامید نباشند.

حضور در انتخابات؛ شکوفایی آینده کشور

رئیس هیات انجمن‌های ورزشی همدان نیز گفت: خانواده این رشته با حضور در انتخابات ریاست جمهوری به وظیفه خود عمل خواهد کرد.

عباس حاجیلو از همه مردم و همچنین اعضای خانواده انجمن‌های ورزشی دعوت کرد تا در انتخابات شرکت و به وظیفه خود عمل کنند.

وی اضافه کرد: با حضور پررنگ خود پای صندوق‌های رای، ضمن مشارکت در سرنوشت آینده کشورمان، مشت محکمی به دهان دشمنان و بدخواهان نظام مقدس جمهوری اسلامی می‌زنیم.

حاجیلو همچنین خاطرنشان کرد: انتخابات دخالت در تعیین سرنوشت آینده است، جامعه ورزش، جامعه بزرگ و تأثیرگذاری است و گفتمان غالب کشور، گفتمان ورزش است، مطمئن هستم همه جامعه ورزش در انتخابات شرکت خواهند کرد و با رای خود، منجر به شکوفایی بزرگی در کشور خواهند شد.