۸ تیر ۱۴۰۳، ۱۶:۵۱
کد خبرنگار: 1452
کد خبر: 85523057
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

نشان وفاداری قهرمانان ورزش همدان در انتخابات چهاردهم

همدان- ایرنا- همزمان با برگزاری انتخابات چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، قهرمانان ورزشی همچون دیگر اقشار مختلف مردم و سایر ورزشکاران حضوری پرشور در انتخابات داشتند و بازهم نشان وفاداری در این صحنه سرنوشت ساز نظام مقدس جمهوری اسلامی را به نام خود ثبت کردند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، افتخارآفرینان، پیشکسوتان و مدیران ورزشی استان همدان همچون سایر اقشار جامعه در انتخابات ریاست جمهوری حضوری پرشور داشته‌اند.

انتخابات ریاست جمهوری یکی از رویدادهای مهم و سرنوشت‌ساز کشور محسوب می‌شود و خانواده بزرگ ورزش همدان با حضور حداکثری و مشارکت در انتخابات، بازهم وفاداری خود را به آرمان‌های امام راحل نشان دادند.

مدیرکل ورزش و جوانان همدان در این باره به خبرنگار ایرنا گفت: جامعه ورزش و جوانان این استان با حضوری پرشور پای صندوق‌های رای، سنگ تمام گذاشتند.

علی حقیقی افزود: مشارکت در انتخابات و دعوت به مشارکت در این امر مهم، یک وظیفه جمعی بود و برای داشتن ایران قوی خانواده بزرگ ورزش و جوانان همدان وارد صحنه شدند.

وی اضافه کرد: امروز در عرصه انتخابات مشارکت همه جانبه داشتیم تا بتوانیم در آینده مطالبه‌گری کنیم و حضور ما پای صندوق‌های رای تأثیر قطعی در آینده خواهد داشت.

مدیرکل ورزش و جوانان همدان افزود: جامعه ورزش و جوانان همدان به خوبی می‌داند که انتخابات ریاست جمهوری از چه حساسیت بالایی برخوردار است و براین اساس با حضور حماسی خود، بار دیگر جواب دندان‌شکنی به استکبار جهانی و دشمنان نظام اسلامی دادند.

انتخابات، میدان باشکوه تجلی حضور مردم

رئیس هیات کشتی همدان از انتخابات به عنوان مظهر مردم سالاری دینی و از میدان‌های باشکوه تجلی حضور مردم در صحنه تعیین سرنوشت ملت و مملکت اسلامی با نگاه به آینده و پیشرفت نام برد.

سردار ولی بهاریان افزود: انتخابات زمینه ساخت ایران قوی و تجلی پای‌بندی ایرانیان به اهداف و آرمان‌های بلند و تمدنی انقلاب و نظام اسلامی را فراهم ساخته و حضور پرشور در انتخابات امروز به عنوان یکی از ارکان مهم نظام ‌اسلامی، ناامیدسازی ‌دشمن ‌و شکست پروژه‌های آنان را رقم زد.

وی اضافه کرد: دشمنان همواره به دنبال القای ناامیدی مردم و بی‌اهمیت نشان دادن انتخابات در کشور هستند در حالیکه اگر انتخابات در ایران بی‌اهمیت، بی‌اثر، ظاهری و نمایشی بود دلیل این همه مانع تراشی و تلاش دشمن برای تخریب ذهنی، تردید افکنی و دلسرد کردن مردم چه بوده است.

وی اضافه کرد: اهمیت انتخابات ناشی از این درک اساسی و عمیق است که در نظام جمهوری اسلامی، مردم و حضور آن‌ها در صحنه مهم‌ترین اهرم قدرت کشور و نظام سیاسی محسوب می‌شود و به همین منظور جامعه بزرگ کشتی استان همدان در کنار سایر هیات‌ها ورزشی امروز همراه با آحاد مردم در انتخابات شرکت کرد و برای خلق حماسه‌ای ایرانی اسلامی در پای صندوق‌های رای حضور فعال داشت.

وفادار به آرمان‌های انقلاب اسلامی

رئیس هیات وزنه برداری همدان و از قهرمانان جهانی و بین‌المللی این رشته نیز در این باره گفت: مردم دارالمومنین همدان با حضور پرشور و گسترده در انتخابات، باردیگر وفاداری خود را به آرمان‌های مقدس انقلاب اسلامی ثابت کردند.

امیرحسین حسنی که همراه همسرش در یکی از شعب رای‌گیری در همدان حاضر شده بود، افزود: ملت ایران در هر انتخابات با حضور گسترده به جهانیان نشان دادند که بر آرمان‌ها و اهداف خود پایبند هستند.

وی اضافه کرد: اکنون از سایر مردم ایران زمین که تا به این لحظه فرصت حضور در پای صندوق‌های رای را پیدا نکرده‌اند، دعوت می‌کنم تا با حضور پر شور و شعور خود، تجدید میثاقی با آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی، رهبر فرزانه و شهدای گرانقدر انقلاب داشته باشند.

نشان وفاداری قهرمانان ورزش همدان در انتخابات چهاردهم

جامعه همیشه در صحنه

رئیس هیات کاراته همدان نیز در این باره گفت: اهتزاز پرچم پرافتخار و مقدس کشور عزیزمان در میادین ورزشی و شادی دل مردم ایران، همواره آرزوی ورزشکاران این خطه قهرمان پرور بوده و هست.

سیدمهدی وفایی افزود: جامعه ورزش استان همدان همواره ثابت کرده که در بزنگاه‌های سیاسی و اجتماعی هوشمندانه‌ترین تصمیمات را اتخاذ کرده است.

جامعه ورزش استان همدان همواره ثابت کرده که در بزنگاه‌های سیاسی و اجتماعی هوشمندانه‌ترین تصمیمات را اتخاذ کرده است.

وی اضافه کرد: حضور پر شور و شعور جامعه ورزش استان در انتخابات و مشارکت در سربلندی ملت بزرگ ایران امروز نیز تبدیل به خاطره خوش شد و پرچم مقدس این کشور را در جهان برافراشته کرد و قطع به یقین ملت طعم شیرین یک انتخاب صحیح را خواهند چشید.

وفایی خاطرنشان کرد: وظیفه داشتیم به عنوان خادم ورزش استان در هیات کاراته، از تمامی جوانان، ورزشکاران، قهرمانان، مربیان، داوران، پیشکسوتان و مدیران باشگاه‌های ورزشی استان دعوت کنیم و همگام با همه مردم همیشه در صحنه و انقلابی استان پای صندوق‌های رأی حاضر شده و با انتخاب فرد اصلح و آگاه به امور در پیشرفت و توسعه کشور واستان نقش آفرینی کنیم.

حضور در انتخابات؛ شکوفایی آینده کشور

رئیس هیات کوهنوردی و صعودهای ورزشی همدان نیز گفت: خانواده این رشته با حضور در انتخابات ریاست جمهوری به وظیفه خود عمل کرده است.

رضوان سلماسی از همه مردم و همچنین اعضای خانواده کوهنوردی دعوت کرد تا امروز در انتخابات شرکت و به وظیفه خود عمل کنند.

وی اضافه کرد: با حضور پررنگ خود پای صندوق‌های رای، ضمن مشارکت در سرنوشت آینده کشورمان، مشت محکمی به دهان دشمنان و بدخواهان نظام مقدس جمهوری اسلامی می‌زنیم.

سلماسی همچنین خاطرنشان کرد: انتخابات دخالت در تعیین سرنوشت آینده است، جامعه ورزش، جامعه بزرگ و تأثیرگذاری است و گفتمان غالب کشور، گفتمان ورزش است، مطمئن هستم همه جامعه ورزش در انتخابات شرکت خواهند کرد و با رای خود، منجر به شکوفایی بزرگی در کشور خواهند شد.

چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری همزمان با سراسر کشور امروز ساعت هشت صبح در هزار و ۳۱۳ شعبه انتخاباتی استان همدان آغاز شد که از این تعداد شعبه اخذ رای ۹۷۲ شعبه ثابت و ۳۴۱ شعبه نیز سیار هستند.

در شهرستان همدان ۳۲۰ شعبه، ملایر ۱۹۸ شعبه، نهاوند ۱۴۹ شعبه، کبودرآهنگ ۱۴۰ شعبه، اسدآباد ۱۰۴ شعبه، بهار ۱۱۷ شعبه، تویسرکان ۱۰۴ شعبه، رزن ۸۲ شعبه، فامنین ۵۲ شعبه، درگزین ۴۴ شعبه اخذ کار رای گیری از مردم دیار الوند را در انتخابات امروز هشتم تیرماه برعهده دارند.

۲۰ هزار نفر به عنوان عوامل اجرایی و دست اندرکار کار برگزاری این دوره از انتخابات ریاست جمهوری را در استان همدان برعهده دارند.

در این دوره از انتخابات ریاست جمهوری ۶ نامزد براساس حروف الفبا شامل مسعود پزشکیان، مصطفی پورمحمدی، سعید جلیلی، علیرضا زاکانی و محمدباقر قالیباف از سوی شورای نگهبان قانون اساسی تایید صلاحیت شدند که پیش از شروع رای گیری، قاضی زاده هاشمی و زاکانی انصراف خود را از ادامه حضور در رقابت های انتخاباتی اعلام کردند.

چهاردهمین انتخابات ریاست‌جمهوری ایران برای انتخاب نهمین رئیس‌جمهور جمعه هشتم تیر ۱۴۰۳ در سراسر کشور و سفارتخانه‌ها و نمایندگی‌های جمهوری اسلامی ایران در سایر کشورها در حال برگزاری است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha