رشت - ایرنا - رئیس ستاد قالیباف در استان گیلان گفت: در خصوص انتخابات باید با عقلانیت پیش برویم و امروزاین عقلانیت می‌گوید که باید در انتخابات شرکت کرده و فرد اصلح را انتخاب کنیم.

به گزارش ایرنا، کیهان هاشم‌نیا چهارشنبه شب در اجتماع طرفداران قالیباف در رشت اظهار کرد: اگر بخواهیم با عقلانیت عمل کنیم یک پاسخ روشن وجود دارد و آن هم شرکت در انتخابات است.

وی افزود: ما هیچ راهی جز عقلانیت نداریم و باید در سایه مشارکت حداکثری انتخابی اصلح داشته باشیم که در بین ۶ نامزد ریاست جمهوری، بی شک قالیباف کارآمدترین فرد است.

استاندار اسبق گیلان ادامه داد: ما باید پس از ۴۴ سال سکان هدایت کشتی نجات را به دست کسی بسپاریم که کارنامه روشن داشته باشد و دنبال تئوری و شعار نباشد، مرد عمل باشد و امروز در میان نامزدهای کنونی ریاست جمهوری قالیباف کارنامه موفقی دارد.

وی اضافه کرد: قالیباف فردی باتجربه و اهل استدلال است و از ۱۹ سالگی که فرماندهی لشگر را دراختیار داشت تاکنون که ریاست مجلس شورای اسلامی را برعهده دارد، در همه پست‌ها موفق بوده و عقلانیت می‌گوید که باید به چنین شخصی رای دهیم.

رئیس ستاد قالیباف در گیلان بیان کرد: کشور ما ظرفیت و پتانسیل بسیار بالایی دارد در عین حال تهدید و چالش نیز زیاد دارد. باید برای موفقیت از ظرفیت و مزیت موجود در میان توفان چالش و تهدیدها بهره برداری کنیم.

هاشم‌نیا خاطرنشان کرد: اگر کشور ما موفقیتی در بخشهای مختلف دارد، بابت استفاده درست از فرصتها در مقابل تهدیدها بوده و اگر شاهدیم که در برخی از بخش ها همانند اقتصاد با مشکل مواجهیم به دلیل آن است که منتظر بودیم دیگران برای ما بسازند و خود به دنبال چاره نبوده و از ظرفیتها بهره نبردیم.

وی اظهار کرد: قالیباف این توان و قدرت را دارد که از ظرفیت‌های موجود با وجود تهدیدها و چالش‌های مختلف، بهترین استفاده را برده و مشکلات را برطرف کند و به خوبی توان استفاده از ظرفیت‌های کشور را دارد.

به گزارش ایرنا، چهارشنبه شب در میدان شهدای ذهاب(شهرداری) رشت تجمع هواداران محمدباقر قالیباف برگزار شد.