مردم آگاهانه و پرشور برای تشکیل دولتی پاسخگو پای صندوق‌های رای حاضر شوند

رشت - ایرنا - استاندار گیلان با اشاره به اهمیت حضور حداکثری مردم و به تاکید رهبر فرزانه انقلاب مشارکتی آگاهانه و هوشمندانه در انتخابات ریاست جمهوری گفت: مردم بابصیرت و آگاهی در راستای تشکیل دولتی پاسخگو، خدمتگزار، صادق و مردمی حضوری موثر یابند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، اسدالله عباسی روز چهارشنبه در شورای اطلاع‌رسانی گیلان با بیان اینکه تمهیدات برگزاری انتخابات باشکوه، پرشور و مشارکت حداکثری برای انتخاب چهاردهمین رئیس جمهور در استان فراهم شده، اظهار کرد: ۲ هزار و ۶۸۹ شعبه اخذ رای در سطح استان تدارک شده است.

وی بیان کرد: شعب اخذرای در گیلان برای برگزاری چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری مهیا بوده و حدود ۴۰ هزار نفر از عوامل اجرایی، نظارتی، بازرسی، انتظامی و امنیتی برای صیانت از آرای مردم آماده هستند.

نماینده عالی دولت در گیلان با بیان اینکه شرکت در انتخابات وظیفه شرعی، ملی و انقلابی است، اضافه کرد: مردم گیلان بار دیگر همگام با سایر هموطنان هشتم تیرماه با شرکت پرشور در انتخابات ریاست جمهوری به این وظیفه عمل خواهند کرد.

وی انتخابات را نمادی از مردم سالاری دینی عنوان کرد و ادامه داد: مردم در انتخاب گذشته مجلس شورای اسلامی پرشور حضور یافتند و انتخاباتی سالم با امنیت کامل، رقابت سالم و با مشارکت مردم برگزار شد.

استاندار گیلان به نقش مهم رسانه‌ها در عرصه انتخابات اشاره کرد و افزود: صدا و سیما در مناظره‌ها به خوبی نقش‌آفرینی کرد ضمن اینکه در استان‌ها پوشش خبری خوبی در موضوع انتخابات داشتیم وعملکرد رسانه‌ها موثر بود.

وی با بیان اینکه حامیان و ستادهای برخی از نامزدهای ریاست جمهوری در گیلان به دلیل عدم هماهنگی‌های لازم، از سوی دستگاه‌های نظارتی تذکر گرفتند، ادامه داد: برخی به دنبال این هستند تا با حاشیه‌سازی و کارهای نمایشی جلب توجه کنند از اینرو ضروری است مراقبت های لازم صورت گیرد.

نماینده عالی دولت در گیلان بیان کرد: برخی از رسانه‌های معاند به دنبال شبهه افکنی و ایجاد ابهام در اذهان مردم و ۲ قطبی کردن انتخابات هستند که در این راستا باید به موضوع روشنگری و تنویر افکار عمومی به طور جدی توجه شود.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهید آیت الله رئیسی اظهار کرد: انتخابات هشتم تیرماه برای گزینش چهاردهمین رئیس جمهور به دلیل شهادت آیت الله رئیسی و ناتمام ماندن دولت سیزدهم رقم خورد.

استاندار گیلان با بیان اینکه کارهای خوبی در دولت سیزدهم با خدمات صادقانه رئیس جمهور شهید انجام شد، افزود: دولت شهید رئیسی در موضوعات مختلف اعم از ساخت مسکن و احیاء واحدهای تولیدی خدمات ارزشمندی انجام داد اما برخی به دنبال تضعیف عملکرد دولت هستند که اقدامی غیرمنصفانه است.

دبیر و سخنگوی ستاد انتخابات گیلان از توزیع برگه‌های تعرفه‌ و اقلام انتخاباتی در سطح شهرستان‌ها و حوزه‌های انتخابیه استان خبر داد و گفت: تعرفه بیش از جمعیت واجدین شرایط در استان توزیع شده و کمبودی در این زمینه وجود نخواهد داشت.

بیشتر بخوانید:

برگه‌های تعرفه و اقلام انتخاباتی در گیلان توزیع شد

چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری هشتم تیرماه برگزار می‌شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha