کاشان- ایرنا- نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان گفت: انتخاب اصلح و شایسته‌ترین فرد برای ریاست جمهوری مهم‌ و ضروری است.

به گزارش ایرنا، آیت الله سید یوسف طباطبایی نژاد شامگاه چهارشنبه در آیین گرامیداشت شهدای هفتم تیر و چهلمین روز شهادت آیت الله رئیسی و شهدای خدمت در مسجد جامع اردستان افزود: برخی نامزدهای ریاست جمهوری در سخنان خود می گفتند در کشور کار نشده در حالیکه در طول عمر نظام اسلامی کارهای زیادی در بخش های مختلف انجام شده و کشور پیشرفت های زیادی داشته است.

وی اظهار کرد: کشور بیش از ۸۵ میلیون نفر جمعیت دارد و این همه کار عمرانی شده، موشک های نقطه زن با ۲ هزار کیلومتر برد داریم و در همه قسمت ها پیشرفت زیادی کرده ایم.

امام جمعه اصفهان بیان کرد: برخی مطرح‌ می کنند که مردم به نظام اطمینان ندارند، این سخن درستی نیست زیرا مردم به نظام اسلامی علاقه و اطمینان دارند و این موضوع را در تشییع شهیدان سلیمانی و رئیسی نشان دادند.

آیت الله طباطبایی نژاد با بیان اینکه بزرگداشت هفتم تیر مربوط به همه شهداست، اظهار کرد: امشب چهلم شهدای خدمت نیز هست، این افراد خدمتگزار مردم بوده و به‌دنبال قدرت و مقام نبودند، همانطور که شهیدبهشتی گفت ما شیفتگان خدمتیم نه تشنگان قدرت، همواره باید درخدمت اسلام و مردم مظلوم باشیم.

امام جمعه اصفهان بیان کرد: در تشییع پیکر شهید رئیسی افرادی از ۹۰ کشور دنیا حضور داشتند و ۶۵ نفر از سران کشورها به ایران آمدند و ادای احترام کردند.

شهرستان اردستان با بیش از ۴۳ هزار نفر جمعیت در ۱۱۸ کیلومتری شمال اصفهان است.