۷ تیر ۱۳۹۴، ۹:۳۱
کد خبر: 81662171
T T
۰ نفر
امام جمعه اصفهان: غرب مخالف پیشرفت هسته ای ایران است

كاشان- ایرنا- نماینده ولی فقیه و امام جمعه اصفهان گفت: غرب هرگز راضی نمی شود ما در بحث هسته ای پیشرفت كنیم، زیرا همواره خواهان سختی ماست.

به گزارش ایرنا، آیت الله سیدیوسف طباطبائی نژاد شنبه شب در آیین گرامیداشت سه تن از شهدای هفتم تیر اردستان و دیگر شهدای این واقعه در مسجد جامع اردستان اظهار داشت: دشمنان ایران از ابتدای انقلاب هر روز به بهانه ای در پی ضربه زدن به این نظام مقدس هستند.

وی با بیان اینكه دشمن اگر بتواند با ما وارد جنگ نظامی می شود، افزود: آنها ایران را متهم به دخالت در دیگر كشورها می كنند، درحالی كه ایران تنها حامی مسلمانان جهان است.

امام جمعه اصفهان تاكید كرد: در بحث مذاكرات هسته ای همانگونه كه رهبر معظم انقلاب می فرمایند؛ نباید به غرب اعتماد كرد چون كفار هرگز با مسلمانان دوست نخواهند شد.

به گفته وی بیانات رهبری بر اساس روایات قرآن است كه كفار هرگز خیر و صلاح مسلمانان را نمی خواهند مگر تابع آنها بشوند و نباید به آنان اعتماد كرد و اگر سخنی گفتند و یا امضاء كردند زیر قول و پیمان خود خواهند زد.

آیت الله طباطبائی نژاد موضع كفار را دشمنی با مسلمانان دانست و افزود: نباید اسرار خود را برای آنان فاش ساخت.

در واقعه انفجار دفتر حزب جمهوری اسلامی در هفتم تیرماه 1360، حجت الاسلام سید نوراله طباطبائی نژاد اولین نماینده مردم اردستان در مجلس شورای اسلامی و دكتر حسن بخشایش و مهندس محمود تفویضی از شهرستان اردستان به شهادت رسیدند.

7431/3009/6021