ساوه - ایرنا - نماینده مردم ساوه و زرندیه در مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به اهمیت مشارکت در انتخابات و تعیین سرنوشت سیاسی چهارساله کشور لازم است مردم با آگاهی و بصیرت نامزد اصلح را برای خدمت گذاری انتخاب کنند.

حجت الاسلام محمد سبزی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: اهمیت شرکت در انتخابات بر کسی پوشیده نیست چراکه در این فرآیند سرنوشت جامعه با رای مردم به مدت چهار سال تعیین می شود.

وی افزود: این سرنوشت با مشارکت حداکثری تعیین می شود و باور دارم که شرکت نکردن در هر انتخاباتی خیانت به خون شهدا و آرمان های انقلاب اسلامی است .

حجت الاسلام سبزی، اصل مشارکت در انتخابات را یک تکلیف شرعی و قانونی دانست یادآور شد: حضور حداکثری در این برحه باعث اقتدار نظام جمهوری اسلامی و افزایش قدرت و توان نظام در بحث های منطقه ای و مذاکرات بین المللی می شود.

وی همچنین بر انتخاب آگاهانه و بصیرت مدارانه نامزد اصلح تاکید کرد و گفت: هرچقدر انتخاب بر اساس تحقیق و بررسی باشد به نفع جامعه است و مردم باید گزینش نامزد خود به تفکرات سیاسی و بینش های رفتاری هر 6 نامزد توجه ویژه داشته باشند.

نماینده مردم ساوه و زرندیه در مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: نگاه به توان داخلی، استفاده از ظرفیت های درونی برای پیشبرد اهداف نظام و انقلاب، بهره گیری از توان نخبگان در هدایت امور از جمله ویژگی هایی است که مردم در انتخاب فرد اصلح باید به آن توجه کنند.

به گزارش ایرنا، چهاردهمین انتخابات ریاست‌جمهوری ایران برای انتخاب نهمین رئیس‌جمهور جمعه هشتم تیر ۱۴۰۳ در سراسر کشور و سفارتخانه‌ها و نمایندگی‌های جمهوری اسلامی ایران در سایر کشورها برگزار می‌شود.

«سعید جلیلی»، «سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی»، «محمد باقر قالیباف»، «علیرضا زاکانی»، «مصطفی پورمحمدی» و «مسعود پزشکیان» داوطلبان تایید صلاحیت شده چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری هستند.