شیراز- ایرنا- رییس ستاد انتخابات استان فارس گفت: تمام شرایط لازم برای برگزاری یک انتخابات سالم، امن و باشکوه در استان فراهم شده است.

به گزارش ایرنا، اسماعیل قزل سفلی، عصر پنجشنبه در حاشیه نشست ستاد انتخابات استان در جمع خبرنگاران افزود: ۹۴ هزار نفر عوامل اجرایی در چهار بخش اجرا، نظارت، بازرسی و امنیت در امر برگزاری انتخابات مشارکت خواهند داشت.

وی ادامه داد: سه هزار و ۵۱۹ شعبه اخذ رای ثابت و سیار روستایی و شهری در سراسر استان آماده جمع آوری آرای مردم هستند.

او اظهار کرد: شرایط برای حضور نمایندگان نامزدهای انتخاباتی در شعب رای گیری فراهم است که این امر به روسای ستادهای نامزدها به طور کتبی اعلام شده است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار فارس، تعداد واجدان شرایط شرکت در انتخابات در این استان را سه میلیون و ۷۰۶ هزار نفر برشمرد و گفت: شرایط حضور نمایندگان نامزدها در جلسات تنظیم صورت جلسه تجمیع آرا در بخشداری ها و فرمانداری ها نیز فراهم شده است.

قزل سفلی افزود: به روسای ستادهای انتخاباتی نامزدها نیز اعلام شده است که می‌توانند در ستاد انتخابات استان حضور داشته باشند.

او ادامه داد: تمام این اقدامات با این هدف انجام می شود که ما خود را نگهبان و حافظ رای مردم می‌دانیم و می‌خواهیم اطمینان بدهیم که هرآنچه که در ستاد انتخابات و در جای جای استان اجرا می شود، با شفافیت در انظار افکار عمومی قرار خواهد گرفت.

انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری روز جمعه، هشتم تیرماه در سراسر کشور برگزار می‌شود.