ایلام- ایرنا - نماینده مردم ایلام در مجلس خبرگان رهبری گفت: حضور پر شور و مشارکت گسترده مردم ایلام در انتخابات و پیشتازی آنها نمایانگر بصیرت و عشق به نظام و انقلاب است.

حجت‌الاسلام وعد مرادبیگی روز جمعه در حاشیه حضور در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: انتخابات یعنی انتخاب سرنوشت و اثرگذاری در آینده سیاسی کشور به همین دلیل امروز روزی است که مردم کشور در این سرنوشت سهیم هستند.

وی افزود: مردم شهیدپرور ایلام همواره در همه صحنه‌های انقلاب حضور پرشور و گسترده داشته و در همه انتخابات‌های دوره‌های قبل مشارکت بالایی داشته‌اند.

وی ادامه داد: مردم بابصیرت و علاقمند به نظام در این استان همواره در انتخابات پیشتاز بوده و با آگاهی و بینش سیاسی در پای صندوق‌های رای حاضر شده‌اند و نشان داده‌اند که متعهد به نظام، وفادار به انقلاب و رهبری و دوستدار ایران اسلامی هستند.

نماینده مردم ایلام در مجلس خبرگان رهبری گفت: امیدواریم مردم با حضور حداکثری در پای صندوق‌های رای خیال خام دشمنان را نقش بر آب کنند و نشان دهند که همیشه در صحنه حضور دارند.

حجت‌الاسلام مرادبیگی با دعوت عموم مردم برای حضور پرشور و آگاهانه در پای صندوق‌های رای از آنها خواست: فرد اصلح و شایسته را انتخاب کنند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری روز جمعه هشتم تیرماه در سراسر کشور در حال برگزاری است.