ایلام؛ پایتخت زائران حسینی و خلق حماسه حضور

ایلام- ایرنا - استان مرزی ایلام که این سال‌ها شاهراه عتبات عالیات و پایتخت زائران حسینی است، امروز هشتم تیرماه با حضور حماسی خود در انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری حماسه حضور و همدلی خلق کردند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، ایلام سرزمین مرزداران رشید و دلاوری است که هشت سال جانانه در برابر تهاجم رژیم صدام بعثی، سینه در برابر توپ و تانک سپر کردند و نگذاشتند ذره‌ای از خاک این سرزمین به فنا برود.

اینجا معطر به عطر ملکوتی شهدا و دیار رشادت‌ها، مردانگی‌ها و از خودگذشتگی‌هاست که هر لحظه بوی کربلا به مشام می‌رسد و به واسطه حضور میلیونی زائران در اربعین حسینی مفتخر به پایتخت زائران شده است.

امروز در هشتم تیرماه مردم با شوق و ارادت و عشق به نظام، انقلاب و رهبری در صحنه انتخابات حماسه همدلی و اتحاد و حضور را خلق کردند و نشان دادند که تا آخرین لحظه به این نظام وفادارند.

امروز زنان نجیب و مردان غیرتمند ایلام با حضور خود در پای صندوق‌های رای آمده‌اند تا نشان دهند برای سرافرازی و عزت این سرزمین در میدان حاضرند.

ایلام؛ پایتخت زائران حسینی و خلق حماسه حضور

بسیاری از افراد به صورت خانوادگی با بچه‌های کوچک خود در شعب اخذ رای حاضر شده‌اند تا نشان دهند برای این کشور و آینده سیاسی فرزندانشان اهمیت قائل‌اند.

یکی از شهروندان ایلامی گفت: حضور ما در انتخابات پشتوانه‌ای محکم برای نظام است و نشان می‌دهد که همه مردم ایران عاشق سرزمین و انقلاب خود هستند.

مریم احمدزاده در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: مردم این سرزمین امروز به پای صندوق‌های رای آمده‌اند تا بهترین انتخاب را برای قوه مجریه بگیرند و شخص اصلح و دلسوزی به ریاست جمهوری انتخاب شود.

وی، مردمداری، صداقت، پاکدستی و دلسوزی برای مردم را از مهمترین ویژگی‌های رییس جمهور مورد نظر خود برشمرد و افزود: تلاش همه ما امیدواری به فردای روشن ایران عزیز است.

احمدزاده گفت: انتخابات یک مساله مهم در کشور است و نقش سیاسی ایران در مناسبات جهانی را به خوبی نمایان می‌کند زیرا اگر مردم حضور حداکثری داشته باشند، همه توطئه‌های دشمن نقش بر آب می‌شود.

یکی دیگر از شهروندان ایلامی گفت: اساس و اصول نظام مشارکت سیاسی و حضور مردم در انتخابات است و این حضور اگر آگاهانه باشد منجر به بهترین انتخاب برای آینده سیاسی کشور می‌شود.

مرتضی رحمتی اظهار داشت: مردم فهیم و آگاه ایلام همپای دیگر هم میهنان با حضور در پای صندوق‌های رای به میدان آمده‌اند تا نشان دهند برای سربلندی ایران عزیز و لبیک به فرمان رهبری در میدان حاضرند.

ایلام؛ پایتخت زائران حسینی و خلق حماسه حضور

وی از همه افرادی که به دلایلی سعی دارند در انتخابات شرکت نکنند، خواست: نسبت به آینده سیاسی خود و فرزندانشان بی توجه نباشند و با حضور در انتخابات یک انتخاب درست را برای فردای کشور رقم بزنند.

رحمتی ابراز امیدواری کرد: یک فرد دلسوز به نظام و انقلاب توسط مردم انتخاب شود تا بتواند برای مشکلات جامعه کاری اساسی انجام دهد.

شهروند ایلامی دیگری در حالی که فرزند کوچک خود را در بغل و در صف رای‌گیری حضور داشت، گفت: حضور در انتخابات لبیک به فرمان رهبری و خلق حماسه همدلی برای آبادانی کشور است.

فرزانه عزتی افزود: اگر مشارکت مردم در انتخابات ریاست جمهوری حداکثری باشد رییس جمهور منتخب از پشتوانه عظیم حمایت مردم برخوردار بوده و بیشتر برای آنان تلاش خواهد کرد.

وی ادامه داد: همه ما یک وظیفه سیاسی در جامعه به عهده داریم و آن حضور گسترده و پرشور در انتخابات است که در آینده همه ما تاثیرگذار خواهد بود.

وی از همه خواست: با انتخاب فرد اصلح، کاردان و شایسته دین خود را به شهدا و امام و انقلاب ادا کنند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha