خواف-ایرنا- امام جمعه خواف گفت:‌ مشارکت حداکثری مردم در انتخابات و انتخاب فرد اصلح علاوه بر این‌که باعث توسعه، پیشرفت و کاهش مشکلات کشور می‌شود، بسترساز غرور و عزت ملی در خارج کشور است.

حجت الاسلام ابوالفضل مظاهری روز جمعه در حاشیه اخذ رای در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: هر برگ رای مردم در انتخابات ریاست جمهوری به منزله موشک و تیری به قلب استکبار جهانی است و هر اندازه حضور مردم در این انتخابات گسترده تر باشد، دشمنان در دستیابی به اهداف خود بر علیه نظام جمهوری اسلامی ناامید تر می شوند.

وی ادامه داد: مشارکت حداکثری مردم در انتخابات علاوه بر اینکه یک وظیفه ملی و شرعی هست، برکات فراوانی نیز برای کشور به همراه دارد.
امام جمعه خواف گفت: شرکت باشکوه در انتخابات ریاست جمهوری پشتوانه محکم برای جریان‌های مقاومت و رزمندگان فلسطینی در خط مقدم مقابله با رژیم غاصب صهیونیستی است.

وی از آحاد مختلف مردم شیعه و سنی این شهرستان خواست که با حضور گسترده در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و انتخاب فرد اصلح مطابق با معیارهای مد نظر رهبر معظم انقلاب به وظیفه دینی و انقلابی خود عمل و از دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی حمایت کنند.

مظاهری گفت: مردم شهرستان مرزی خواف همان گونه که در دوره های گذشته انتخابات مشارکت حداکثری داشتند، در این انتخابات هم برگ زرینی در حمایت از دستاوردها و آرمانهای انقلاب اسلامی از خود به یادگار می گذارند.

چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، هشتم تیرماه در ۹۲ شعبه اخذ رای مناطق شهری و روستایی شهرستان خواف در حال برگزاری است.

مرکز شهرستان خواف با ۱۲۳ کیلومتر مرز مشترک با کشور افغانستان در ۲۶۷ کیلومتری جنوب شرقی مشهد واقع است.