قصرشیرین - ایرنا - امام جماعت اهل سنت شهر مرزی قصر شیرین در غرب استان کرمانشاه معتقد است که حضور و مشارکت مردم در انتخابات و رای بالا به رییس جمهور منتخب باعث اقتدار، سربلندی و سرافرازی ایران در جهان می‌شود.

ماموستا ملاعادل غلامی امروز جمعه هنگام رای دادن در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: به برکت نظام جمهوری اسلامی امروز ایران دارای انتخابات آزاد و مردمی است و ملت در تمام امور کشور حق انتخاب دارد.

غلامی ابراز امیدواری کرد رییس جمهور آینده بتواند مسیر آیت الله رئیسی را ادامه دهد و در مسیر منویات رهبر معظم انقلاب برای اقتدار و توسعه همه جانبه ایران تلاش کند.

وی اضافه کرد: مردم ایران و به خصوص اهل سنت در طول ۴۵ سال از عمر این نظام همواره نشان داده اند که در انتخابات پیش قدم بوده و هستند؛ امروز هم بار دیگر با شرکت در انتخابات وفاداری و پایبندی خود را به نظام ثابت خواهند کرد و هشتم تیر روز ماندگاری خواهد شد.

به گزارش ایرنا؛ چهار نامزد انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری به ترتیب حروف الفبا مسعود پزشکیان، مصطفی پورمحمدی، سعید جلیلی و محمدباقر قالیباف هستند.

انتخابات زودهنگام ریاست‌ جمهوری در پی شهادت آیت الله سید ابراهیم رئیسی هشتمین رییس جمهوری اسلامی ایران و همراهان در سانحه هوایی ۳۰ اردیبهشت امسال، برای انتخاب نهمین رئیس‌ جمهور از ساعت ۸ صبح امروز جمعه هشتم تیر ۱۴۰۳ در سراسر کشور آغاز شده است.

استان کرمانشاه بیش از ۲ میلیون نفر جمعیت ساکن در ۳۴ شهر و ۲ هزار و ۵۹۰ روستا دارد.