کرج - ایرنا - نماینده ولی فقیه دراستان البرز و امام جمعه کرج با تاکید بر ادامه مسیر پرخیر و برکت رییس جمهور شهید گفت: امیدوارم منتخب مردم در مرحله دوم چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری راه آیت الله رییسی را ادامه دهد.

به گزارش خبرنگار ایرنا ، آیت الله « سید محمد مهدی حسینی همدانی » روز جمعه پس از انداختن رای خود در صندوق اخذ رای مصلی امام خمینی (ره) کرج افزود: وظیفه شرعی و ملی همه ما شرکت در انتخابات است .

وی تاکید کرد: این مرحله از انتخابات تکمیل کننده مرحله قبلی (مرحله اول چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری )است بنابراین اهمیت بیشتری از مرحله اول دارد .

نماینده ولی فقیه دراستان البرز گفت: نتیجه دراین مرحله مشخص می شود بنابراین تمام آحاد مردم باید شرکت کنند تا مشارکت حداکثری رقم زده شود .

امام جمعه کرج یاد آور شد: بنابراین باید بهتر از دوره قبل مرحله دوم چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری را حاضر شد چرا که هر یک رای نیز سرنوشت انتخابات را روشن می کند .

وی تاکید کرد: امیدواریم مسیر شهید رییسی ادامه یابد چراکه مسیری بود همراه با تحول و جهش و به هرجهت سرعتی به کارها داده شده بود بنابراین هرکدام از Hقایان از صندوق اخذ رای منتخب مردم شدند همین مسیر رییس جمهور شهید را بروند.

آیت الله حسینی همدانی گفت: منتخبان خود را خادم مردم و ملت بدانند و درعرصه های مختلف کار کنند .

وی یاد آورشد: مشارکت حداکثر بسیار اهمیت دارد چراکه هرچه آرای مردم بیشتر باشد در عرصه داخلی و خارجی و حتی تعاملات بین المللی پشتیبان منتخب است .

امام جمعه کرج تاکید کرد: هرکسی که نسبت به کشور عرق دارد نسبت به دین و مسایل ملی تعلق خاطر دارد و باید شرکت دراین دوره از انتخابات کند و مقدم برهمه چیز مشارکت حداکثری و پس ازآن انتخاب اصلح است .

به گزارش ایرنا، یک هزار و ۳۴۴ شعبه ثابت و سیار آرای مردم همیشه در صحنه استان البرز را در مناطق شهری و روستایی جمع آوری می کنند.

براساس آخرین آمار حدود یک میلیون و ۸۰۰ هزار نفر از جمعیت سه میلیون و ۴۰۰ هزار نفری استان البرز در این دوره از انتخابات ریاست جمهوری واجد شرایط برای رای دادن هستند.

۲ نامزد ریاست جمهوری شامل مسعود پزشکیان و سعید جلیلی در این مرحله از انتخابات برای کسب کرسی ریاست جمهوری رقابت انتخاباتی دارند.