قزوین - ایرنا - فرمانده سپاه صاحب الامر (عج) قزوین گفت: رییس جمهور آینده پس از انتخاب باید به دنبال رفع مشکلات معیشتی و اقتصادی مردم باشد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، سردار پاسدار رستمعلی رفیعی آتانی رو جمعه با حضور در شعبه اخذ رای امامزاده حسین (ع)، اظهار کرد: همه دغدغه‌های مردم در راستای رفع مشکلات معیشتی است و از این رو رییس جمهور آینده باید همه ظرفیت ها را پای کار بیاورد تا بتوانیم بر مشکلات پیروز شویم.

وی اضافه کرد: رهبر معظم انقلاب در نهایت دولت را پشتیبانی خواهند کرد و سپاه و مردم برای خدمت رسانی پای کار خواهند آمد، ما نیز به مردم قول خواهیم داد که در راستای حل مشکلات جامعه با تمام قوا پای کار باشیم.

سردار رفیعی آتانی با بیان اینکه مشارکت حداکثری در انتخابات از مولفه‌های قدرت محسوب می‌شود، ادامه داد: دشمن همواره در کمین نشسته تا از فضای انتخاباتی به نفع خود استفاده کند، ما باید با مشارکت حداکثری اجازه ندهیم که این مهم فراهم شود.

این مسوول بیان کرد: خوشبختانه به واسطه شهادت رییس جمهور شهید کمتر از ۵۰ روز کشور برای برگزاری انتخابات آماده شد و هم اکنون نیز در مرحله دوم انتخابات ریاست جمهوری هستیم.

فرمانده سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین خاطرنشان کرد: ۴۶ سال است که ملت بزرگ ایران با حضور پرشور خود در عرصه های مختلف اجتماعی و سیاسی به افزایش ارزش های والای انسانی پرداختند و اکنون نیز با حضور پرشور دشمنان انقلاب اسلامی را ناامید خواهند کرد.

مرحله دوم چهاردهمین دور انتخابات ریاست جمهوری از ساعت هشت روز ۱۵ تیرماه در یک هزار و ۸۹ شعبه اخذ رای در سراسر استان قزوین همزمان با سراسر کشور آغاز شده است.

نزدیک به ۹۶۰ هزار واجد شرایط رای در استان قزوین حضور دارند و در مرحله نخست نیز حدود ۴۳ درصد در انتخابات ریاست جمهوری حضور داشتند.