همدان- ایرنا- نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی گفت: حضور حداکثری مردم در دور دوم انتخابات ریاست جمهوری ایفای رسالت ملی و دینی و لبیک به ندای رهبری است.

عباس صوفی روز جمعه در گفت وگو باخبرنگار ایرنا اظهار کرد: جمهوری اسلامی ایران همواره پویایی و سرافرازی خود را در خداباوری و خودباوری دیده و این ماحصل اعتقادات الهی مردم و خون پاک شهدای عزیز و ایثارگری‌های آنها در بزنگاه‌های انقلاب بوده است.

وی اضافه کرد: ملت ایران به تاسی از فرمایشات مقام معظم رهبری و به پاس تکریم و احترام به شهدای والامقام این آب و خاک به ویژه رئیس جمهور شهید آیت‌الله دکتر سیدابراهیم رئیسی که جان عزیز خود را در راه خدمت به این مرز و بوم فدا کرد، قطع به یقین حضوری حداکثری در انتخابات خواهد داشت.

صوفی ادامه داد: مردم همواره در انتخابات مختلف حضوری توام با آگاهی و بصیرت در پای صندوق‌های رای‌گیری داشته‌اند و این‌بار نیز با مشارکت در انتخابات ضمن لبیک به ندای رهبرمعظم انقلاب حماسه‌ای دیگر را به تاریخ شکوهمند این سرزمین پیوند می‌زنند.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: از یکایک آحاد مردم زمانه‌شناس و انقلابی، به‌ویژه اقشار مختلف حوزه انتخابیه همدان، فامنین و قهاوند، تقاضا دارم برای حفظ عزت، استقلال و امنیت و برای ایرانی آباد با انتخابی آگاهانه ‌مطابق با شاخص‌های اعلامی از سوی رهبر معظم انقلاب امروز حضوری پرشکوه پای صندوق‌های رای داشته باشند.