قزوین - ایرنا - عضو حزب جامعه اسلامی مهندسان (جام) استان قزوین گفت: مشارکت انتخابات مردم استان برای چهاردهمین دوره ریاست جمهوری با توجه به تبلیغات پرشور نامزدها به بالای ۵۰ درصد می‌رسد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، مهری السادات تقوی روز جمعه در میز احزاب ستاد انتخابات استان قزوین در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: روزهای منتهی به آخر هفته با توجه به شور انتخاباتی پیش بینی می‌شود که مشارکت بالای ۵۰ درصد را شاهد باشیم.

وی اضافه کرد: با توجه به اینکه هفته‌ گذشته مرحله‌ نخست انتخابات بود و تعداد نامزدها بیشتر بود، مشارکت بالای ۴۰ درصدی را شاهد بودیم، اما اکنون با توجه به رقابت نامزدهای انتخاباتی شور و نشاط سیاسی بسیار مناسبی را در استان قزوین شاهد هستیم.

تقوی با بیان اینکه تمام مردم استان قزوین باید برای تعین سرنوشت خودشان در انتخابات شرکت کنند، ادامه داد: مهم نیست که نامزد نهایی از کدام سلیقه و جناح سیاسی باشد، بلکه اقتدار کشور ما با افزایش مشارکت پیام بسیار بزرگی برای دشمنان انقلاب اسلامی دارد.

این فعال سیاسی اصولگرا ادامه داد: رسانه‌ها و احزاب سیاسی به سخنان مقام معظم رهبری دقت کنند و کسانی را که به هر دلیل موجهی در انتخابات شرکت نمی کنند را مخالف نظام ندادند، چرا که تلقی چنین برداشت‌هایی برگرفته از تفکر ضد انقلاب است.

تقوی خاطرنشان کرد: تمام تلاش نامزدهای انتخاباتی باید در نهایت حل مشکلات جامعه به ویژه اقشار ضعیف جامعه باشد و با اتکا از دانش مهندسان و نخبگان جامعه بتواند در راه اعتلای نظام و انقلاب اسلامی قدم بردارند.