رشت - ایرنا - فرماندار لنگرود گفت: از ساعات ابتدایی صبح استقبال مردم و حضورشان در پای صندوق های رای در شعب مختلف شهری و روستایی نسبت به دور قبل بسیار بیشتر شده است.

محمد رضا جلالی روز جمعه در حاشیه بازدید از شعبه های اخذ رای در لنگرود افزود: اراده ملت در تعیین سرنوشت شان در انتخابات تجلی می یابدو مشارکت مردم موجب تقویت و اقتدار نظام می شود .

وی ابراز امیدواری کرد: منتخب مردم نیز به پاس این حضور و همراهی همیشگی ملت به نیازها و مسائل آنان توجه کرده و خدمتگزار خوبی برای نظام اسلامی و مردم باشد.

وی با بیان اینکه امروز باید هر یک از ما در عرصه انتخابات نقش آفرین باشیم از مردم خواست تا هر چه سریعتر و در مهلت قانونی پای صندوق های رای حضور یابند و تکلیف شرعی و قانونی خود را انجام دهند .

به گفته وی ، در این مرحله از انتخابات ۱۵۸ صندوق اخذ رای در سطح شهرستان لنگرود پیش بینی شده که از این تعداد ۱۲۶ صندوق ثابت و ۳۲ مورد سیار است .

فرماندار لنگرود افزود: همچنین از کل این شعب ۸۵ صندوق شهری و ۷2 مورد نیز روستایی است.

وی با بیان اینکه ۹۱ صندوق در بخش مرکزی، ۳۱ صندوق در بخش کومله و ۳۶ مورد هم در بخش اطاقور مستقر است، اظهار کرد: در مجموع ۱۰۹ هزار نفر در شهرستان لنگرود واجد شرایط هستند که از این تعداد ۶۰۰ نفر رأی اولی می باشند.

شهرستان لنگرود در ۶۰ کیلومتری شرق گیلان واقع است.