تبریز -ایرنا- با رسیدن صندوق سیار اخذ رای به منطقه عشایری ارسباران، مرزداران غیور این منطقه، رای خود را به صندوق انداختند.

به گزارش ایرنا، با آغاز دور دوم انتخابات ریاست جمهوری، مردم حماسه ساز و غیور آذربایجان شرقی در شهرها و روستاهای سراسر استان به پای صندوق رای در حوزه‌های اخذ رای آمده و رای خود را به صندوق می‌اندازند.

مردم غیور عشایر استان اغلب در منطقه ارسباران (شهرستان‌های اهر و ورزقان) حضور دارند که با توجه به پراکندگی و صعب العبور بودن منطقه، تردد به آن‌ها با سختی مواجه است اما انتخاب این مردم نیز در سرنوشت کشور تاثیرگذار است و از همین رو مسولان، صندوق‌های سیار اخذ رای را به محل اتراق عشایر ارسباران بردند.

عوامل اجرایی و نظارتی این صندوق اخذ رای سیار از امروز صبح به میان عشایر حاضر در استان رفتند تا مرزداران غیور دیار آذربایجان نیز بتوانند در انتخاب رئیس جمهور خود سهیم شوند.

هر یک رای به تعبیر بسیاری از این مردم، هم‌چون خاری در چشم دشمنان است.

به گزارش ایرنا، دور دوم چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری از ساعت هشت صبح امروز/ جمعه/ برابر با ۱۵ تیر ماه در سراسر کشور آغاز شد و در آذربایجان شرقی ۵۰ حوزه انتخابیه با سه هزار و ۱۶۳ صندوق رای گیری برای اخذ آرای مردمی اختصاص یافته که ۷۳۷ صندوق سیار و یکهزار و ۵۸۹ صندوق اخذ رای نیز شهری و ثابت است.

تعداد ۵۰ هزار نفر نیروی اجرایی کار چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در استان را بر عهده دارند.

مسعود پزشکیان و سعید جلیلی در این دور با هم رقابت می کنند.