جشن پیروزی جمهور

تبریز- ایرنا- روز سرنوشت ساز فرا رسیده است و تمامی اقشار مردمی با حضور در حوزه‌های اخذ رای، نامزد اصلح خود را انتخاب می‌کنند اما مهمتر از آن، جشن پیروزی جمهور است که با حضور پرشور مردم و رای به اقتدار ایران اسلامی رقم می‌خورد.

به گزارش ایرنا، وقتی به حوزه‌های مختلف اخذ رای سطح شهر تبریز سر می‌زنیم با صف‌های مردم برای انداختن برگه رای به صندوق مواجه می‌شویم.

مردم دیار ستارخان و شهید باکری‌ها مثل همیشه پای کار نظام هستند و به صحنه آمده‌اند و برگ زرین دیگری در تاریخ حماسه سازی‌های این دیار زده‌اند.

فرقی ندارد از هر طیف و قشر و شخصیتی، امروز به میدان انتخابات آمده اند تا همراهی خود را با نظام و انقلاب نشان دهند.

اکنون زمان انفعال نیست

یکی از شهروندان تبریزی که از قشر زحمتکش پزشک است، در گفت‌وگو با ایرنا، در خصوص دلیل حضورش در انتخابات، می‌گوید: برای شنیدن حرف و مشکلات جوانان آمده‌ام. جوانان، حرف‌های زیادی برای گفتن دارند و مشکلاتشان بسیار زیاد است اما اکنون زمان انفعال نیست و باید برای حل این مشکلات اقدام کرد که تنها اقدام نیز حضور در انتخابات و انتخاب فرد اصلح است.

وی می‌افزاید: انتظار ما به عنوان یک جوان و یک عضو کوچکی از این جامعه، برقراری عدالت و توزیع همگن امکانات بین تمامی آحاد است.

وی ادامه می‌دهد: هر کسی که به روی کار می‌آید، فرقی ندارد که هر پست و مقامی باشد، باید ظرفیت و شایستگی اش بررسی شود و پس از تایید به عنوان یک مسئول برگزیده شود تا بتواند مشکلات را حل کند.

هر رای که به صندوق انداخته می‌شود، یک تیر به سمت دشمن است

جشن پیروزی جمهور

بابک نهرین، یکی از هنرمندان برجسته نمایش طنز تبریزی نیز که برای اخذ رای به شعبه صندوق اختصاصی اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه مراجعه کرده است، به ایرنا می‌گوید: حضور پرشور هنرمندان در پای صندوق رای برای ما بسیار لذت بخش است و اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه تاکید دارند که پای آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی و رهبر معظم انقلاب ایستاده‌اند.

وی می‌افزاید: هنرمندان بدون این‌که لازم باشد لباس رزم بپوشند، سربازان نظام هستند و هر رای که به صندوق انداخته می‌شود، یک تیر به سمت دشمن است.

وی تاکید می‌کند: دشمنان از اتحاد و یکپارچگی مردم ایران می‌ترسند ولی ملت ایران اسلامی امروز نشان می‌دهند که کنار همدیگر بوده و فرقی ندارد که از چه جناح و گروهی هستند، هدف همه آن‌ها سربلندی ایران اسلامی است.

نهرین در خصوص خواسته مردم از رئیس جمهور، می‌گوید: خواسته‌ها بسیار زیاد است اما نخستین اولویتی که باید رئیس جمهور به آن توجه کند، وضعیت معیشت و سفره‌ها و جیب‌های مردم است .

همین یک رای برای ما هزاران کار انجام خواهد داد

جشن پیروزی جمهور

یکی از شهروندان بازنشسته تبریزی که به همراه همسر خود به محل اخذ رای آمده است، به ایرنا می‌گوید: امروز هر یک از ما یک حق رای داریم اما همین یک رای برای ما هزاران کار انجام خواهد داد و در زندگی تمامی هموطنان تاثیر می‌گذارد.

وی با بیان این‌که امیدواریم خوشی‌ها و شادی‌ها با انتخاب فرد اصلح برای مردم رقم خورد، ادامه می‌دهد: به عنوان یک بازنشسته از رئیس جمهور خود انتظار داریم، فکری به حال این قشر کند. ما می‌خواهیم مزایایی که برای سایر مردم وجود دارد، برای بازنشستگان نیز همان حمایت‌ها باشد و این قشر را جدا از جامعه ندانند.

مردم ایران نشان داده‌اند برای آینده کشور اهمیت قائل هستند

جشن پیروزی جمهور

یکی دیگر از شهروندان که کارمند یکی از ادارات تبریز است نیز به ایرنا می‌گوید: مردم همواره در صحنه‌های مختلف سیاسی از دوران قبل انقلاب تا به امروز حضور داشته‌ و نشان داده‌اند برای آینده کشور خود اهمیت قائل هستند.

وی می‌افزاید: هرچقدر که انتخابات ریاست جمهوری با مشارکت بالای مردم برگزار شود، مُهر تایید دیگری بر مقبولیت و مشروعیت نظام جمهوری اسلامی بوده و ایران اسلامی در مجامع بین المللی، حرف‌های زیادی برای گفتن خواهد داشت.

وی با بیان اینکه می‌خواهم کسی به عنوان رئیس جمهور انتخاب شود که تابع سیاست‌های رهبر معظم انقلاب و در کنار مردم باشد، افزود: یه طور قطع اگر بتواند درد مردم را بداند و درک کند، مشکلات حل خواهد شد که نخستین و مهمترین آن نیز مشکلات اقتصادی و معیشتی به خصوص برای جوانان است.

این شهروند تاکید می‌کند: امروز مردم آمده‌اند و وظیفه خود را ادا کرده‌اند، از فردا نوبت مسئولان است که به خواسته‌های مردم جواب بدهند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha