ساری - ایرنا - معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران از اوج موج مشارکت مردم این استان در پای صندوق های اخذ رای خبرداد.

قاسم عزیززاده گرجی شامگاه جمعه در گفت و گو با خبرنگاران مستقر در در محل ستاد انتخابات استان در استانداری اظهار کرد: همزمان با فرارسیدن زمان پایانی اخذ رای، شاهد حضور پرشور مردم در شعبات اخذ رای هستیم و هر لحظه بر جمعیت شرکت کنندگان در انتخابات نیز افزوده می شود.

وی اظهار کرد: طبق گزارش های دریافتی از شعبات اخذ رای در سطح استان و همچنین با بازدیدهای میدانی صورت گرفته، میزان مشارکت مردم این استان در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، روند افزایشی دارد.

رییس ستاد انتخابات استان اظهار کرد: طبق گزارش های دریافتی و با بازدیدهای مبدانی صورت گرفته، مردم دیار علویان در این دوره از انتخابات در مقایسه با مدت مشابه انتخابات گذشته، با مشارکت بیشتری شرکت کرده اند و این نویدبخش است.

گرجی تصریح کرد: تاکنون هیچگونه گزارش مبنی بر تخلفات انتخابات در سطح استان مشاهده و گزارش نشده است.

وی از اقشار مختلف مردم خواست تا فرصت باقیمانده با شرکت گسترده در انتخابات، به کاندیدای مورد نظر خود رای دهند.

وی ادامه داد: مشارکت پرشور مردم در انتخابات اقتدار بیش از پیش نظام اسلامی را به همراه خواهد داشت و باعث شکست توطئه های دشمنان خواهد شد.

به گزارش ایرنا، مرحله دوم چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری امروز صبح در سه هزار و ۲۲۸ شعبه ثابت و سیار اخذ رای مازندران همراه با سراسر کشور آغاز شد و امروز ۲ میلیون و ۴۸۸ هزار و ۸۷۸ جمعیت واجد شرایط استان فرصت دارند تا آرای خود را برای انتخاب رئیس‌جمهور نهم به نام یکی از ۲ نامزد راه یافته به این مرحله یعنی مسعود پزشکیان و سعید جلیلی به صندوق بیندازند.

در مرحله نخست چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری یک میلیون و ۴۳ هزار و ۵۷۰ مازندرانی پای صندوق‌های رفتند مشارکت انتخاباتی ۴۲.۰۳ را ثبت کردند. محمدباقر قالیباف نیز با ۱۳۲ هزار و ۱۵۱ رای (۱۳ درصد آرا) و مصطفی پورمحمدی با ۹ هزار و ۶۲۹ رای (یک درصد آرا) در رتبه‌های بعدی انتخاب مردم این استان قرار گرفتند.