مشارکت ۴۲.۳ درصدی مردم مازندران در انتخابات ریاست‌جمهوری

ساری- ایرنا- رئیس‌ ستاد انتخابات مازندران گفت: میزان مشارکت مردم استان در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ۴۲.۳ درصد بوده است.

قاسم عزیززاده گرجی روز یکشنبه در گفت و گو باخبرنگارایرنا، اظهار کرد: حماسه حضور آگاهانه و بهنگام مردم مازندران در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری صفحه دیگری از افتخارات نظام اسلامی را رقم زد.

وی درباره نتیجه انتخابات چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری در استان، تصریح کرد: از مجموع یک میلیون و ۴۳ هزار و ۵۷۰ رای ماخوذه آقای سعید جلیلی ۴۴۸هزار و ۳۰۸هزار رای یعنی ۴۳ درصد آرا را به خود اختصاص دهند.

رئیس ستاد انتخابات مازندران اضافه کرد: مسعود پزشکیان هم ۴۰۶هزار و ۴۸۵هزار رای یعنی ۳۹ درصد آرا را به خود اختصاص دادند.

مشارکت ۴۲.۳ درصدی مردم مازندران در انتخابات ریاست‌جمهوری

عزیززاده گرجی ادامه داد: تعداد آرای محمدباقر قالیباف هم ۱۳۲هزار و ۱۳۲ رای معادل ۱۳ درصد و مصطفی پورمحمدی هم تعداد ۹هزار و ۶۲۹ رای یعنی یک درصد آرا را کسب کنند.

وی با اعلام اینکه میزان مشارکت مردم استان مازندران ۴۲.۳ درصد بوده است، گفت: باید از مردم تشکر کنیم حضور و نقش‌آفرینی مردم در ۸ تیرماه تشکر کنیم که درحقیقت مردم مجریان اصلی انتخابات هستند.

رئیس ستاد انتخابات مازندران یادآور شد: تعداد ۵۰هزار نفر برای برگزاری انتخابات با ما همکاری داشتند.

عزیززاده گرجی بیان کرد: لازم می‌دانیم از نقش‌آفرینی مردم فهیم و بصیر مازندران به جهت خلق این حماسه و همه عزیزانی که با ابتکار و برنامه‌ریزی خود انگیزه و شور و شوق را در مردم زمینه‌سازی کردند صمیمانه تقدیر و تشکر کنیم.

وی بیان کرد: از هیات نظارت استان و هیات‌های نظارت شهرستان‌ها، فرمانداران، بخشداران، هیات‌های اجرایی شهرستان‌ها و عوامل اجرایی حاضر در شعب اخذ رأی و مسوولان ستاد انتخابات نامزدها و از نیروهای نظامی و انتظامی و سایر افراد که در این انتخابات فعالیت داشتند، تشکر کنیم.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha