کرج - ایرنا-  سخنگوی شورای اسلامی شهرکرج اعلام کرد: ساخت مجموعه تلویزیونی و فیلم سینمایی "تپه کرجی ها" با حمایت مالی شورای شهر در تکریم مقام شامخ شهدا در شورای اسلامی این کلانشهر به تصویب رسید.

به گزارش روز دوشنبه ایرنا از پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر کرج ؛ عمار ایزدیار اظهار کرد: با توجه به دغدغه اعضای شورای شهر در تکریم مقام شامخ شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و ترویج روحیه و فرهنگ ایثار و شهادت و با توجه به پیشنهاد ارائه شده از سوی صدا و سیمای استان البرز ساخت سریال تلویزیونی "تپه کرجی ها" با محوریت رزمندگان غیور و حماسه ساز لشکر ۱۰ سیدالشهداء (ع) تصویب شد.

سخنگوی شورای اسلامی شهر کرج افزود: برای ساخت این مجموعه تلویزیونی لایحه اعتباری ۱۵ میلیارد ریالی شهرداری کرج برای برای این فیلم تصویب شد.

ایزدیار به لایحه شهرداری کرج در زمینه ایجاد۲ ردیف پروژه عمرانی اشاره کرد و گفت: این لایحه برای تهیه و اجرای عملیات تراش و روکش آسفالت محوطه مرکز تعویض پلاک قزلحصار به مبلغ ۲۰ میلیارد ریال و تهیه و اجرای عملیات روکش آسفالت خیابان بسیج در حریم شهر کرج به مبلغ ۳۰ میلیارد ریال به صورت مازاد بر بودجه مورد موافقت قرار گرفت.

وی ، تصویب لایحه شهرداری با عنوان "خدمات مهندسی و اجرای مسیر ویژه اتوبوس تندرو حدفاصل پایانه حصارک تا شهید سلطانی ، کمک مالی به قرارگاه عملیاتی لشکر ۲۳ متحرک هجومی ارتش در استان البرز و کمک و حمایت مالی به شورای حل اختلاف استان البرز را از دیگر مصوبات جلسه شورای شهر کرج عنوان کرد.