۲۸ مرداد ۱۴۰۳، ۱۶:۲۴
کد خبرنگار: 2239
کد خبر: 85571929
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

رییس شورا: مدیریت شهری کرج برای تکمیل پروژه های عمرانی  مصمم است

کرج – ایرنا- رییس شورای اسلامی شهر کرج با اشاره به روند اجرایی پروژه های بزرگ عمرانی این کلانشهر در سه سال اخیر ، اعلام کرد: مدیریت شهری کرج برای تکمیل بخش زیادی از پروژه های عمرانی تا پایان شورای ششم مصمم است.

به گزارش ایرنا، "مسعود محمدی" روز یکشنبه در جریان بازدید تعدادی از اعضای شورای اسلامی شهر کرج از خبرگزاری جمهوری اسلامی مرکز البرز افزود: در سال آخر شورای ششم رویدادهای خوبی در عرصه عمرانی کرج شاهد خواهیم بود.

وی بیان کرد: انعکاس خدمات انجام گرفته مدیریت شهری از سوی رسانه های جمعی به ویژه ایرنا موجب امید آفرینی خواهد شد.

رییس شورای اسلامی شهر کرج گفت: ایرنا و سایر رسانه های جمعی در سه سال اخیر همراهی خوبی با مدیریت شهری کرج داشتند که انتظار می رود این روند در سال پایانی شورای ششم استمرار داشته باشد.

وی تاکید کرد: تمام تلاش ها بر این است که در همین دوره پروژه های بزرگ عمرانی کرج به ثمر برسد.

همراهی خوب ایرنا

رییس شورای اسلامی شهرستان کرج در این بازدید با قدردانی از انعکاس اخبار مدیریت شهری کرج از طریق ایرنا گفت : در سه سال گذشته ایرنا در تمام عرصه ها همکاری داشتند و پوشش اخبار مدیریت شهری را به خوبی انجام دادند.

"علی قاسمپور" بیان کرد: رسانه رکن چهارم دمکراسی است و با انعکاس مطالبات مردم به بهتر شدن وضعیت جامعه کمک می کند.

وی افزود: انتظار می رود رسانه ها ضمن انعکاس بیشتر اخبار مدیریت شهری، در تبیین نیازهای شهری به شورای شهر کمک کنند.

رییس شورای اسلامی شهرستان کرج با بیان اینکه زیر ساخت های این شهرستان به تناسب جمعیت آن رشده نکرده است ، گفت : امروز مهاجرت های بی رویه از زیر ساخت های کرج و استان البرز سبقت گرفته است.

وی یادآور شد: شهرستان کرج به واسطه مهاجرت های بی رویه در ۳۰ سال گذشته با انفجار جمعیت مواجه بوده است.

قاسمپور با اشاره به اهتمام مدیریت شهری کرج در خصوص تکمیل آزاد راه شهید سلیمانی گفت : بخشی از این پروژه نیمه تمام با کار جهادی در شورای ششم به بهره برداری رسید.

وی ادامه داد: مدیریت شهری کرج هزینه زیادی برای احداث این پروژه پرداخت کرده است و با توجه به اهمیت ارتباطی آن مقرر شد ۵۰ درصد بودجه آن توسط دولت تامین شود.

قاسمپور بیان کرد: هنوز بخشی از اقدامات اداری این پروژه برای بهره مندی از اعتبارات ملی باقی مانده است و انتظار می رود هر چه سریع تعیین تکلیف شود.

وی با اشاره به بار ترافیکی سنگین در ورودی های کرج گفت : تکمیل این آزاد راه و مسیرهای دیگر ارتباطی از بار ترافیکی استان البرز می کاهد.

وی توجه به گسترش حمل ونقل عمومی را اقدامی موثر برای کاهش بار ترافیکی در استان البرز دانست.

تدوین کتابچه مدیریت شهری کرج

"حسین مهاجری " عضو شورای اسلامی شهر کرج در این نشست گفت: پروژه های خوبی در این دوره شورای شهر کرج شروع شده است.

وی بیان کرد: به رغم خالی بودن سبد بودجه مدیریت شهری کرج ، طرح ها و پروژه های عمرانی به خوبی مدیریت شده است.

این عضو شورای اسلامی شهر کرج ، افتتاح بخشی از پروژه های نیمه تمام عمرانی مانند قطعه نخست قطار شهری و قطعه نخست آزاد راه شهید سلیمانی را از جمله موفقیت های شورای ششم کرج برشمرد.

مهاجری با اشاره به رسالت خبری ایرنا و سایر رسانه ها گفت : گزارش عملکرد مدیریت شهری کرج در دوره شورای ششم در کتابچه ۴۰ صفحه ای تدوین شده است.

وی گفت : یکی از مطالبات مردم کرج احداث بوستان تفریحی گردشگری در حاشیه رودخانه کرج بود که قطعه نخست این پروژه بزرگ با نام پاکرود به بهره برداری رسید و قطعات دیگر نیز در حال احداث یا تکمیل است .

مهاجری خاطر نشان کرد: انعکاس مطالبات مردم از رسالت های رسانه است که می تواند به رفع گره ها و مشکلات عمومی کمک کند.

مسوولیت اجتماعی شورا و رسانه

"اکبر بهاروند" رییس خبرگزاری جمهوری اسلامی مرکز البرز در این بازدید با گرامیداشت یاد وخاطره شهید محمود صارمی خبرنگار ایرنا در مزار شریف افغانستان گفت : فرایند کار شورا و رسانه به مسوولیت اجتماعی ختم می شود هرچند که بخشی از کار شورای شهر ماهیت عمرانی دارد.

وی ادامه داد: در دوره ششم شورای اسلامی شهر کرج شاهد توزیع عادلانه خدمات در کرج هستیم و برتری مدیریت شهری کرج در بین شهرهای استان البرز گواه این مدعاست.

بهاروند گفت : خبرگزاری جمهوری اسلامی استان البرز بخشی از تولیدات خبری خود را به حوزه شهری اختصاص داده است ضمن آنکه مطالبات شهروندان را نیز منعکس می کند.

وی بیان کرد: انعکاس مباحث خدمات شهری در ایرنا به خاطر اقناع افکار عمومی است و درسال پایانی شورای ششم نیز ایرنا همچون گذشته در این حوزه همراهی خواهد داشت.

بهاروند گفت : به رغم اقدامات صورت گرفته در حوزه عمرانی ، کلانشهر کرج به فعالیت بیشتری در حوزه های خدماتی ، محیطی و بصری نیاز دارد.

وی افزود: البته بخش عمده این مشکلات به گذشته برمی گردد که باید نسبت به رفع آنها اهتمام داشت.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha