تهران- ایرنا- وزیر ورزش و جوانان گفت: مهدی الفتی اعتماد به نفس زیادی دارد و امیدواریم این‌ها در مسابقه نیز به او کمک کند. حرکت‌هایی که در تمرین دیدم، در المپیک مدال‌آور است و امیدواریم همین روند پیش برود.

به گزارش ایرنا، کیومرث هاشمی امروز چهارشنبه در بازدید از اردوی تیم ملی ژیمناستیک، اظهار داشت: این بازدید در راستای حمایت از رشته ژیمناستیک است. وقتی با توجه حداقلی و بدون مدال بازی‌های آسیایی کسب سهمیه انجام می‌شود، کار بزرگی است و ظرفیت بالای کشور را نشان می‌دهد.

وی افزود: ژیمناستیک رشته سختی است و در قاره آسیا که بهترین‌های دنیا حضور دارند. کسب سهمیه خیلی افتخار بزرگی است. دیدم که مهدی الفتی اعتماد به نفس زیادی دارد و امیدواریم این‌ها در مسابقه نیز به او کمک کند. حرکت‌هایی که در تمرین دیدم، در المپیک مدال‌آور است و امیدواریم همین روند پیش برود.

وزیر ورزش و جوانان عنوان کرد: در آمایش سرزمینی رشته‌های مادر مثل ژیمناستیک را مورد توجه قرار دادیم تا در همه کشور گسترش یابد. بیش از ۱۷۰۰ مکان داریم که برای این رشته می‌تواند استفاده شود و بیش از ۵۰۰ سالن فقط مخصوص این رشته است. فدراسیون باید در دادن مجوز باشگاه نقش داشته باشد تا بتوانیم از بخش خصوصی تیم‌های خوبی در باشگاه‌ها شکل بگیرد و لیگ‌ پویایی نیز داشته باشیم.

وی ادامه داد: افزایش چشم‌گیر و پرداخت نسبتا خوبی در روزهای اخیر نیز به ژیمناستیک داشتیم. برای کمک به قهرمانان آمادگی هر کمکی داریم و قول کمک به حل مشکلات الفتی را همین جا می‌دهم تا حل بشود ولی تمام ذهن و تمرکز الفتی باید روی المپیک و رقابت باشد و بعد از این مسابقات همه چیز را پیگیری و دنبال می‌کنیم. هر دغدغه اضافه، ما را از مسیر خارج می‌کند. از خانواده ژیمناستیک تشکر می‌کنم و که این رشته را از ناآرامی‌ها نجات دادند و نباید اجازه دهیم چنین شرایطی بازگردد. در بحث تجهیزات هم مبالغی را آماده کردیم تا در اختیار ورزشکاران قرار بگیرد.