کیومرث هاشمی: حرکات الفتی در تمرین، مدال‌آور است/ فدراسیون ژیمناستیک نجات پیدا کرد

تهران- ایرنا- وزیر ورزش و جوانان گفت: مهدی الفتی اعتماد به نفس زیادی دارد و امیدواریم این‌ها در مسابقه نیز به او کمک کند. حرکت‌هایی که در تمرین دیدم، در المپیک مدال‌آور است و امیدواریم همین روند پیش برود.

به گزارش ایرنا، کیومرث هاشمی امروز چهارشنبه در بازدید از اردوی تیم ملی ژیمناستیک، اظهار داشت: این بازدید در راستای حمایت از رشته ژیمناستیک است. وقتی با توجه حداقلی و بدون مدال بازی‌های آسیایی کسب سهمیه انجام می‌شود، کار بزرگی است و ظرفیت بالای کشور را نشان می‌دهد.

وی افزود: ژیمناستیک رشته سختی است و در قاره آسیا که بهترین‌های دنیا حضور دارند. کسب سهمیه خیلی افتخار بزرگی است. دیدم که مهدی الفتی اعتماد به نفس زیادی دارد و امیدواریم این‌ها در مسابقه نیز به او کمک کند. حرکت‌هایی که در تمرین دیدم، در المپیک مدال‌آور است و امیدواریم همین روند پیش برود.

وزیر ورزش و جوانان عنوان کرد: در آمایش سرزمینی رشته‌های مادر مثل ژیمناستیک را مورد توجه قرار دادیم تا در همه کشور گسترش یابد. بیش از ۱۷۰۰ مکان داریم که برای این رشته می‌تواند استفاده شود و بیش از ۵۰۰ سالن فقط مخصوص این رشته است. فدراسیون باید در دادن مجوز باشگاه نقش داشته باشد تا بتوانیم از بخش خصوصی تیم‌های خوبی در باشگاه‌ها شکل بگیرد و لیگ‌ پویایی نیز داشته باشیم.

وی ادامه داد: افزایش چشم‌گیر و پرداخت نسبتا خوبی در روزهای اخیر نیز به ژیمناستیک داشتیم. برای کمک به قهرمانان آمادگی هر کمکی داریم و قول کمک به حل مشکلات الفتی را همین جا می‌دهم تا حل بشود ولی تمام ذهن و تمرکز الفتی باید روی المپیک و رقابت باشد و بعد از این مسابقات همه چیز را پیگیری و دنبال می‌کنیم. هر دغدغه اضافه، ما را از مسیر خارج می‌کند. از خانواده ژیمناستیک تشکر می‌کنم و که این رشته را از ناآرامی‌ها نجات دادند و نباید اجازه دهیم چنین شرایطی بازگردد. در بحث تجهیزات هم مبالغی را آماده کردیم تا در اختیار ورزشکاران قرار بگیرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha