کرمانشاه- ایرنا- نماینده مردم اورامانات در مجلس شورای اسلامی مسوولیت را یک امانت، و خدمت به مردم را یک وظیفه دانست و با تاکید بر احترام به مردم گفت: تکریم ارباب رجوع و خدمت صادقانه به مردم اولویت دستگاهای اجرایی و مدیران باشد.

به گزارش ایرنا؛ رستگار یوسفی شامگاه پنجشنبه در جلسه شورای اداری شهرستان جوانرود افزود: مسوولان در قبال این مردم نجیب وظیفه بزرگ خدمات رسانی دارند، و باید به دور از جناح بازی به مردم خدمت کنند.

وی با بیان اینکه در گذشته با کمترین اعتبار و ارقام بسیاری از پروژه ها را به سرانجام رساندیم اظهار کرد: فرصت ها همچون ابر بهاری هستند که اگر از این فرصت ها به موقع و به درستی استفاده نکنیم روز به روز به مشکلات جامعه ما افزوده می شود.

نماینده مردم اورامانات در مجلس شورای اسلامی با تقدیر از حضور پرشور مردم و عوامل برگزاری انتخابات ریاست جمهوری در دو دور و تبریک به دکتر پزشکیان اظهار امیدواری کرد رئیس جمهور منتخب برنامه های وعده داده شده را عملی کند.

یوسفی با اشاره به اینکه منطقه اورامانات و به ویژه شهرستان جوانرود از نظر شاخص ها از جمله شهرستان های کمتر توسعه یافته است افزود: باید با کار جهادی و تلاش به توسعه و تعالی منطقه کمک کنیم.

وی به پیگیر های انجام گرفته در طول مدت کوتاه نمایندگی مجلس شورای اسلامی اشاره و یاداور شد: پیگیری تصفیه خانه شهر در راستای کاهش آلودگی و افتتاح آن در هفته دولت و پرداخت خسارت به مردم، پیگیری سامانه گرمسیری که نه تنها سودی برای منطقه نداشته بلکه بسیاری از چشمه سارها را در این منطقه خشکانده است، دانشکده مدیریت و حسابداری که در شرف تکمیل و بهره برداری است، دانشگاههای پیام نور، پیگیری شهرکهای صنعتی در منطقه ، ماده ۲۸ استخدامی آموزش و پرورش ،کد ۱۹ که متاسفانه علیرغم پیگیرها نیاز به تجدید نظردارد، پیگیری بلاتکلیفی فرهنگیان، خرید محصولات کشاورزی و مطالبات کشاورزان تنها بخشی از این پیگیرها در این مدت کوتاه است.

شهرستان جوانرود با بیش از ۷۵ هزار نفر جمعیت در ۸۶ کیلومتری شمال غرب کرمانشاه واقع شده است.