نماینده اورامانات: تکریم ارباب رجوع و خدمت صادقانه به مردم اولویت کاری مدیران باشد

کرمانشاه- ایرنا- نماینده مردم اورامانات در مجلس شورای اسلامی مسوولیت را یک امانت، و خدمت به مردم را یک وظیفه دانست و با تاکید بر احترام به مردم گفت: تکریم ارباب رجوع و خدمت صادقانه به مردم اولویت دستگاهای اجرایی و مدیران باشد.

به گزارش ایرنا؛ رستگار یوسفی شامگاه پنجشنبه در جلسه شورای اداری شهرستان جوانرود افزود: مسوولان در قبال این مردم نجیب وظیفه بزرگ خدمات رسانی دارند، و باید به دور از جناح بازی به مردم خدمت کنند.

وی با بیان اینکه در گذشته با کمترین اعتبار و ارقام بسیاری از پروژه ها را به سرانجام رساندیم اظهار کرد: فرصت ها همچون ابر بهاری هستند که اگر از این فرصت ها به موقع و به درستی استفاده نکنیم روز به روز به مشکلات جامعه ما افزوده می شود.

نماینده مردم اورامانات در مجلس شورای اسلامی با تقدیر از حضور پرشور مردم و عوامل برگزاری انتخابات ریاست جمهوری در دو دور و تبریک به دکتر پزشکیان اظهار امیدواری کرد رئیس جمهور منتخب برنامه های وعده داده شده را عملی کند.

یوسفی با اشاره به اینکه منطقه اورامانات و به ویژه شهرستان جوانرود از نظر شاخص ها از جمله شهرستان های کمتر توسعه یافته است افزود: باید با کار جهادی و تلاش به توسعه و تعالی منطقه کمک کنیم.

وی به پیگیر های انجام گرفته در طول مدت کوتاه نمایندگی مجلس شورای اسلامی اشاره و یاداور شد: پیگیری تصفیه خانه شهر در راستای کاهش آلودگی و افتتاح آن در هفته دولت و پرداخت خسارت به مردم، پیگیری سامانه گرمسیری که نه تنها سودی برای منطقه نداشته بلکه بسیاری از چشمه سارها را در این منطقه خشکانده است، دانشکده مدیریت و حسابداری که در شرف تکمیل و بهره برداری است، دانشگاههای پیام نور، پیگیری شهرکهای صنعتی در منطقه ، ماده ۲۸ استخدامی آموزش و پرورش ،کد ۱۹ که متاسفانه علیرغم پیگیرها نیاز به تجدید نظردارد، پیگیری بلاتکلیفی فرهنگیان، خرید محصولات کشاورزی و مطالبات کشاورزان تنها بخشی از این پیگیرها در این مدت کوتاه است.

شهرستان جوانرود با بیش از ۷۵ هزار نفر جمعیت در ۸۶ کیلومتری شمال غرب کرمانشاه واقع شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha