تایباد- ایرنا- مسوول قرارگاه جهادی سردار شهید سلیمانی تایباد در شرق خراسان رضوی گفت: همزمان با ماه محرم، یک تن و ۷۰۰ کیلوگرم برنج بین ۲۵ هیات مذهبی این شهرستان مرزی توزیع شد.

حجت الاسلام ابراهیم بابایی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این میزان برنج برای پخت و پذیرایی از عزاداران حسینی (ع) در اختیار مساجد شهری و روستایی این منطقه قرار گرفت.

او اظهار کرد: ارزش این میزان برنج توزیع شده افزون بر ۷۷۰ میلیون ریال برآورد شده که به همت قرارگاه جهادی سردار سلیمانی و ستاد اجرایی فرامین امام خمینی (ره) تامین شده است.

وی ادامه داد: همچنین در ایام دهه اول ماه محرم، ۵۰۰ کیلوگرم شکر به ارزش ۲۴۰ میلیون ریال بین مساجد و حسینیه های تایباد توزیع شد.

مسوول قرارگاه جهادی سردار شهید سلیمانی تایباد بیان کرد: از ابتدای محرم تاکنون ۲ تن حلیم در سطح مناطق شهری و روستایی این شهرستان پخته و ۱۰۰ سبد غذایی به ارزش ۷۰۰ میلیون ریال میان خانواده های نیازمند این منطقه توزیع شده است.

بابایی اضافه کرد: با آغاز ماه محرم و ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان امام حسین (ع) بیش از ۱۰ ایستگاه صلواتی در سطح شهر تایباد برپا شد.

شهرستان ۱۴۵ هزار نفری تایباد در ۲۲۵ کیلومتری جنوب شرقی مشهد قرار دارد.