۲۸ تیر ۱۴۰۳، ۱۱:۵۷
کد خبرنگار: 2923
کد خبر: 85541955
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

۱.۷ تن برنج بین هیات‌های مذهبی تایباد توزیع شد

۲۸ تیر ۱۴۰۳، ۱۱:۵۷
کد خبر: 85541955
۱.۷ تن برنج بین هیات‌های مذهبی تایباد توزیع شد

تایباد- ایرنا- مسوول قرارگاه جهادی سردار شهید سلیمانی تایباد در شرق خراسان رضوی گفت: همزمان با ماه محرم، یک تن و ۷۰۰ کیلوگرم برنج بین ۲۵ هیات مذهبی این شهرستان مرزی توزیع شد.

حجت الاسلام ابراهیم بابایی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این میزان برنج برای پخت و پذیرایی از عزاداران حسینی (ع) در اختیار مساجد شهری و روستایی این منطقه قرار گرفت.

او اظهار کرد: ارزش این میزان برنج توزیع شده افزون بر ۷۷۰ میلیون ریال برآورد شده که به همت قرارگاه جهادی سردار سلیمانی و ستاد اجرایی فرامین امام خمینی (ره) تامین شده است.

وی ادامه داد: همچنین در ایام دهه اول ماه محرم، ۵۰۰ کیلوگرم شکر به ارزش ۲۴۰ میلیون ریال بین مساجد و حسینیه های تایباد توزیع شد.

مسوول قرارگاه جهادی سردار شهید سلیمانی تایباد بیان کرد: از ابتدای محرم تاکنون ۲ تن حلیم در سطح مناطق شهری و روستایی این شهرستان پخته و ۱۰۰ سبد غذایی به ارزش ۷۰۰ میلیون ریال میان خانواده های نیازمند این منطقه توزیع شده است.

بابایی اضافه کرد: با آغاز ماه محرم و ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان امام حسین (ع) بیش از ۱۰ ایستگاه صلواتی در سطح شهر تایباد برپا شد.

شهرستان ۱۴۵ هزار نفری تایباد در ۲۲۵ کیلومتری جنوب شرقی مشهد قرار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha