ارومیه- ایرنا- دبیر هیات کاراته آذربایجان غربی گفت: اردوی تیم ملی نوجوانان کاراته کشور با حضور نخبگان ورزشی این رشته هم اکنون به میزبانی ارومیه در حال برگزاری است.

رضا میدان رو عصر دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: دور جدید اردوی تیم ملی کاراته نوجوانان پسر از هم اکنون در حال برگزاری است و شهر ارومیه تا فردا میزبان این نخبگان ورزشی است.

وی ادامه داد: در این دوره ۱۰ نفر از رده نوجوانان که نفرات اول و دوم مسابقات کشوری هستند جهت تمرین در این شهر حضور دارند و به همراه تیم کاراته کاران این استان تمرین می کنند.

میدان‌رو اضافه کرد: از بین این نفرات صرفت نفرات برگزیده کشوری که پنج نفر هستند عازم مسابقات اصلی خواهند شد که از استان های تهران، خراسان رضوی، همدان و زنجان هستند.

وی با اعلام برنامه این ورزشکاران در ارومیه گفت: در این اردو که تا دوم مرداد ادامه دارد تمرینات ملی پوشان در ۲‌ نوبت صبح و عصر برگزار می‌شود.

مربی تیم ملی رشته کاراته یادآور شد: تیم ملی کاراته نوجوانان کشور برای حضور در رقابت های قهرمانی آسیا به میزبانی شهر مانیل فلیپین آماده می شوند که پنجم شهریور در آن کشور به مسابقه خواهند پرداخت.